Annons:
Etikettomplacering
Läst 1779 ggr
Bäverstrumpbyxa
2016-06-27 00:12

Erbjuder nytt hem

Vi är en familj på två vuxna och två barn (2,5 respektive 1 år). Vi har en liten hund som bott med katt tidigare i sitt liv. Vi kommer jobba heltid inom en överskådlig framtid men försöker få våra arbetstider att gå om lott så långt det är möjligt. Vi bor på 75 kvadrat och har ett avspärrat rum där barnen inte kommer in men hund och katt kan dra sig tillbaka. Vi bor på 8:e våningen i trafikerat område så utevistelse är bara möjligt i koppel. Jag är uppvuxen med katter men har aldrig haft oriental eller siames utan är bara fängslad av rasens personlighet. Vi söker en eller två vuxna katter med bra temperament från samma eller olika håll som kan trivas i vårt livliga hushåll. Vi vill att den som omplacerar är kunnig inom rasen, beredd att ta lämna ut katten på prov och ta tillbaka om det inte funkar. Allra helst är du uppfödare och ställer du upp med rådgivning under hela kattens liv och har en bra veterinärvårdsförsäkring som vi kan ta över. Vi är i dagsläget helt ointresserade av att ställa ut. Vi bor i Stockholm men kan resa för rätt katt/ katter. Mvh Lisa med familj

Annons:
Lejdet
2016-06-27 08:00
#1

Hej, jag råkar ha 2 vuxna omplaceringskatter just nu. En hane Bernard, BALb och en hona Alsace SIA j 03. Båda är dryga 2 år och kastrerade för ca en månad sedan. Skriv ett pm här eller maila. anna-lena@torparkattens.se om du är intresserad. Jag finns i Norrtälje kommun

Upp till toppen
Annons: