Annons:
Etikettkattprat
Läst 2537 ggr
[SEQJOUZ]
2016-06-18 11:00

Yoda & Rutan <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här hemma blir det inga sovmorgnar när man äntligen är ledig…Yoda och Rut är mycket bestämda och väcker matte runt 06 tiden så hon sk släpp ut dem i kattgården….och vad gör man inte för sina älsklingar ❤️😃

Annons:
[SEQJOUZ]
2016-06-18 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#1

och Yoda med såklart och han behöver komma ut och röra på sig…är lite rund om magen efter chipkastreringen 😃

[SEQJOUZ]
2016-06-18 11:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#2

Här är deras gemensaamma dotter Chicha som fått det bästa från dem båda med ett fantstiskt härligt temperament ❤️ just nu lite valpig men visst är det charmigt 😃

Tjeja
2016-06-18 11:10
#3

😍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

kalindas
2016-06-18 16:04
#4

😍

/Elisa

Truffles
2016-06-19 08:18
#5

Så härligt det verkar ha det i kattgården.

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Zorcie
2016-06-19 23:52
#6

Tycker de om att det är gräs i kattgården? Vi har ju innätad altan och funderar på att bygga ut så de kan komma ut på gräset, så jag är intresserad att att höra vad siameser och orientaler brukar tycka om det! :) Våra birmor är inte så särskilt imponerade av att traska omkring i gräs.

Annons:
[SEQJOUZ]
2016-06-20 10:18
#7

Tack 😄😄😄 6# Mina nara älskar gräset, att tugga i det, ibland kissa i det…ibland trimmar jag ner det kort inland får det växa sig lite högre då älskar dem att smyga runt i det höga gräset, gömma o lurpassa på varandra och insekter 😄 gräs är en maturlig miljö för katterna så jag skulle aldrig bygga kattgård utan dem får traska runt i det o känna det under sina tassar…fast har dem aldrig känt gräs så förstår jag att d kan kännas lite ovant så är d för mina kattungar första gången dem får komma ut i kattgården men d går fort över när äventyrslustan tar överhand och jaktinstinkten 😄😄😄 så jag tycker definitivt du ska bygga så d får tillgång till gräs och plantera buskar att smyga u der och en härlig jordig rabatt att klafsa runt i…det har mina 😄 rabatten är så vältrampad så den rensar jag aldrig på ogräs 😂😂😂😈😈😈 lycka till men tänk på att gör kattensxrum så maturligt som möjligt för i grunden är dem alla vilda 💜💜💜💜💜💜

Zorcie
2016-06-22 01:41
#8

Tack för toppensvar! :)

Upp till toppen
Annons: