Annons:
Etikettkattprat
Läst 2239 ggr
Jorex
5/27/16, 12:12 AM

En Svart Oriental Fundering

Hej! Jag har hittat ett Instagram -konto med en så fin Svart Oriental katt. Kontot heter: thecatcaesar 

Han är så söt och precis en sådan katt jag funderar på att köpa :) Det jag funderar på är om det är någon som känner till vilken uppfödare denna snygging kommer ifrån? Jag har frågat på Instagram såklart och får inget svar. Hon  tycks svara på de flesta frågor förutom just  frågor om uppfödare precis som att hon inte vill dela med sig haha.  Ganska otrevligt tycker jag, om det inte är så att hon är missnöjd med uppfödaren och inte vill ge denne gratis PR ?? Hursomhelst, kanske någon vet uppfödaren eller har något annat tips?

Tackar / Josefin, siamesägare

Paws

Annons:
kalindas
5/27/16, 12:46 PM
#1

Vet inte vem det är. Men jag vet en som ev. kommer få svarta katter i nästa kull.
http://www.abovo.n.nu/
Kontakta henne för mer info.

/Elisa

Jorex
5/27/16, 3:02 PM
#2

Tack så mycket! Det ska jag kolla :D

Paws

Lejonhjarta
6/8/16, 11:43 PM
#3

Vet en som har en otroligt vacker svart hona som hon skall para. Hon har dock ingen hemsida men sök på Marianne Joneklint på Eniro el fb så hittar du henne. Jag hoppas få men det blir peterbalder i så fall…

Luxi
6/14/16, 2:53 PM
#4

Har en svart hona och en svart hane till salu. Pappa är han på bild, Powe of Love.

Luxi
6/14/16, 2:53 PM
#5
Upp till toppen
Annons: