Annons:
Etikettomplacering
Läst 2108 ggr
MoaKarlsson
4/29/16, 6:16 PM

Söker siames kompis!

Hej! Jag har en oriental kille på 6 månader. Han bor med mig o min kompis hona, men hon har flyttat ut nu, vilket innebär att han känner sig väldigt ensam. Jag söker då en liten siames/oriental som vill flytta hem till oss. Antingen kattunge eller omplacering, hane eller hona spelar ingen större roll. Skriv gärna massor med förslag, vet inte riktigt vart jag ska leta😄

Annons:
Lilla Alviks katteri
4/29/16, 7:21 PM
#1

Hej! Vi har en kull med 6 jättefina ungar. De är idag 3 veckor. Du kan få mer information om oss här, Facebook Jill Ekberger/Lilla Alviks och vår hemsida. Den är inte så uppdaterad vad gäller kattungarna.

SE* Lilla Alviks

kalindas
4/30/16, 8:12 AM
#2

Finns en svart Orientalhona i Kalmartrakten som söker nytt hem. Borde fungera toppenbra med en unghane. 
Kolla på denna sidan. Tror det är Selma det gäller.
http://www.abovo.n.nu/

/Elisa

MoaKarlsson
4/30/16, 2:42 PM
#3

Tack så mycket för svar! Ska kolla in dessa😄, kollade in sidan, men kan inte hitta att de står att någon vill omplaceras:/

[SEQJOUZ]
4/30/16, 4:44 PM
#4

Jag planerar kull till sommaren men det blir enbart Balines och Orientaliskt Långhår 😉Mitt katteri heter SE* Qjou´z och du finner min hemsida på 

www.figgelina64.bloggagratis.se

Lisa Prytz/Skövde

Cactus1
4/30/16, 5:57 PM
#5

Har en siameshona som nyss mist son kompis och känner sig ensam, bor i Stockholm. Skriv något i tråden om du är intresserad.

MoaKarlsson
4/30/16, 6:18 PM
#6

Cactus1, jag skulle gärna vilja veta mer om henne:)

Annons:
kalindas
5/1/16, 7:31 AM
#7

#3
Tror det står om henne här under omplacering.
Men ring till hennes ägare och fråga.

/Elisa

[SEQJOUZ]
5/1/16, 8:05 AM
#8

Tänk på att även vuxna katter som omplaceras liksom kattungar ska veterinärbesiktigas och vara vaccinerade ta även en titt på tandstatus…bara ett litet tips 😉😊

Ferry-04
5/4/16, 8:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hej Moa!😊Jag har en kull med fina Siameser och där finns 3 fina hanar som söker nya kärleksfulla hem.😊 Mvh Cathrin

Upp till toppen
Annons: