Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1460 ggr
[SEQJOUZ]
2016-03-19 08:48

Qou Qou letr sitt egna hem <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Till Påsk är denna vackra rödvita hane redo att flytta hemifrån och söker sitt egna hem där det finns en likasinnad kattkompis massor v leksaker o klätterträd, go mat och massor av kärlek och där han får leva som innekatt❤️ Q Q säljes enligt SVERAKs regler och är idag 14 veckor.  titta gärna in på min Blogg www.figgelina64.blogggagratis.se er eller sänd mejl till prytz.lisa@gmail.com

SE* Qjou´z Katteri finns i skövde om du är intresserad är duvälkommen att besöka oss, inga kattungar säljes över telefon eller mejlkontakt ;)

Annons:
tuska
2016-03-19 13:02
#1

  konstigt att den fina ungen är kvar.  Tycker det varit stor efterfrågan på kattungar nu.   Hör en av sej om intresse  så blir det flera, så brukar det vara

kalindas
2016-03-19 13:38
#2

Tycker han är otroligt söt! ❤️

/Elisa

[SEQJOUZ]
2016-03-19 14:07
#3

Tack båda och flera har hört av sig men vill inte komma o titta o hälsa på utan tinga över telefon eller mejl och hämta direkt och det vill jag inte och några har det inte känts bra med och någon valde en omplaceringskatt istället elker så vill dem bara ja en katt och jag säljer inte som ensamkatt…han är jättefin Q Q testad o fri från parasiter stor frisk välfödd social och trevlig så ja…jag tycker oxå det är konstigt 😯 fadt jag hade kunnat sälja honom för längesen om jag bara "krängde" iväg mina kattungar men jag älskar dem alla så mycket och vill att dem kommer till rätt hem o får d riktigt bra 💜💜💜

kalindas
2016-03-19 18:14
#4

#3
Tycker det är en sund inställning. Har sålt två katter som inte känts riktig 100 och man mår inte bra av det. Den ene kom tillbaka, tack o lov. Senaste var en av mina hittekattbebisar jag tog hand om. Där det kändes halvbra då mamman i familjen viftade bort en del jag sa. Men jag sålde pga att katten och sonen klickade…
Denna människa hör inte av sig, skitit i att anmäla id-nr till sverak (jag har gjort det i mitt namn nu), tog inte över försäkringen jag ordnat till alla ungarna och vad jag vet inte kastrerat henne trots det står som ett krav i kontraktet! 😕
Vet ju att som säljare kan jag inte göra mer än jag gjort, men oron att de släpper ut en "skeppskatt" som absolut är förbjuden att avla på och låter henne få ungar oroar mig!
Så, ja, jag förstår att du är restriktiv till vilka du säljer till.

/Elisa

[SEQJOUZ]
2016-03-20 20:06
#5

Ja, usch 😯 känner jag minsta tvekan är det tillräckligt det måste bli bästa möjliga och jag har turen att bo lite större så ngn kan stanna lite längre och mina flyttar alltid mellan 14-16 veckor gamla. Tråkigt när det inte blir som man avtalat o kommit överens om 😯 jag kommer ihåg dem små kattungarna du tog hand om så otroligt fina o söta 💜

Upp till toppen
Annons: