Annons:
Etikettomplacering
Läst 1935 ggr
star08
3/13/16, 2:12 PM

Söker kattkompis helst inom samma kategori

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker fortfarande efter en äldre kompis till min siameshona Star som blivit ensam och vill ha en kattkompis helst inom samma Kategori. Hon är inte så förtjust i kattungar trots hon själv har haft en kull kattungar. Någon som behöver omplaceras av olika anledningar. Hon är en kär familjemedlem och jag vill inte själv omplacera henne.

Annons:
[SEQJOUZ]
3/14/16, 6:03 AM
#1

Om du kikar in på siameslinjes hemsida finns en fin orirntalhon för omplacering 😊

Beige
3/15/16, 8:38 PM
#2

Inte på Siameslinjens hemsida men på Siames- och Orientalgruppens hemsida finns en fin hona för omplacering, http://www.sogrupp.se/annonstorget/omplaceringar-vuxna-till-salu/

[SEQJOUZ]
3/15/16, 10:13 PM
#3

Tack Beige 😄 jag håller aldrig ordning på dem där två sidorna utan blandar ihop dem 😉

Pauline84
3/16/16, 7:40 AM
#4

Hej. Jag kan ha en kompis. Vi får höras av så får vi se om jag har vad du söker. Min mail är paulinesandin@gmail.com. Du är välkommen att maila och berätta lite mer. / Pauline

Jaum
3/26/16, 10:36 AM
#5

Har en fin siames hane12 år som blivit ensam. Sällskaplig, tillgiven. Van att röra sig fritt utomhus. Maila vänligen om Du är intresserad. Vi finns i Helsingborg. mikael@activaadvokaterna.se

Upp till toppen
Annons: