Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1700 ggr
NoOrilux
2016-02-04 20:13

3 langhårsgutter til salgs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, men fikk hint fra gode oppdretter venner at her var det godt å være om dagen og at det var gode folk på saiten.  Derfor tenkte jeg at siden jeg har kattunger som leter etter drømmehjem og muligens to som søker bort fra livet i oppdretterhjem så ville jeg legge dem ut her. 

Jeg har oppdrettnavnet NO*Orilux og driver primært med langhår om dagen. Hadde først korthår, men elsker silkepels og buskehaler så da har det blitt langhår. 

Min vakreste dronning CH S*MIlliminas Edith OLH b og søteste prins IC NO*Orilux Caspian fikk den 16. desember kattunger. 4 gutter! 1 tabby balineser gutt er alt lovet bort, men har 3 langhårsgutter igjen som søker hjem. Skal legge ved litt bilder av dem. Stamtavlen finnes her https://pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:1128165;2:1145155&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep

Guttene er

NO*Orilux Felix Feisty Fellow OLH n

NO*Orilux Ferdinan Feelgood OLH n 24

NO*Orilux Fonzie Fabolous OLH n 24

Ellers så fikk Edith sin datter NO*Orilux Eleanor sine vakre små 18/19 januar med keisersnitt. De to keiserinnekattungejentene fra det kullet legger jeg ikke ut for salg enda, men siden Ella (Eleanor) ble kastrert samtidig med keisersnittet så har jeg tenkt at hun vil passe bedre i ett hjem uten kattunger og oppdrett.  Hun er en sosial og stabil jente, men kan bli stresset av småkattunger og mye hormoner. Kan hende at det er bedre nå som hun er kastrert, men jeg tror nok denne godjenta vil trivest best uten alt styret som er i ett oppdretterhjem. Ella er OSH f. Ella kan godt reise sammen med en av guttene men da en måned seinere så hun får vært mamma for sine små til de ikke trenger henne mer ;)

Annons:
kalindas
2016-02-04 23:58
#1

😍

/Elisa

Truffles
2016-02-05 06:06
#2

Jättefina! ❤

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

NoOrilux
2016-02-13 12:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Nu har 3 av 4 kattunger funnet drømmehjem. Men vesle vakre Felix er fortfarande ikke tinget. Han kan hende vil reise sammen med en av oppdrettets voksne katter om man ikke har selskap til han :)

kalindas
2016-02-13 15:18
#4

En svart skönhet! 😍

/Elisa

Truffles
2016-02-14 07:37
#5

Så söt han är. 😍

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

[K Hagström]
2016-02-16 12:53
#6

Han är jättefin 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: