Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1376 ggr
Annanstrand
12/29/15, 10:06 AM

Hälsa på uppfödare i Sthlm?

Hej! Vår familj är på gång med att köpa katt och då jag tidigare haft en siamesblandning är jag inne på det orientaliska igen 😀Dock är mina barn mer inne på något fluffigt, varför jag skulle vilja få möjlighet att besöka någon med siameser och/eller orientaler så att de får en känsla för hur de katterna är. Jag är även intresserad av någon som inte är så typad, utan kanske mer amerikansk i sitt utseende-finns det någon som går mer åt det hållet? Med vänlig hälsning Anna

Annons:
Lejdet
12/29/15, 12:15 PM
#1

Hej, jag bor i Stockholms län, 10 mil från city i Hallstavik. Jag föder upp balineser och långhåriga orientaler och har en kull nu på en vecka och får 2 kullar till inom kort. Ni är välkomna!

Annanstrand
12/29/15, 2:10 PM
#2

Hej! Åh så roligt! Vi kommer gärna och hälsar på! När och hur fungerar det för dig? Vi kan komma något nästa vecka exempelvis, men jag antar att kattungarna är lite för små än så länge? Med vänlig hälsning Anna

Lejdet
12/29/15, 4:35 PM
#3

Ja jag vill helst att de ska vara några veckor åtminstone. De är inte speciellt roliga att titta på just nu, de bara äter och sover😊

Lejdet
12/30/15, 9:07 AM
#4

Igår tittade 4 nya kattungar ut så nu har jag 2 x 4 hemma 😉

Annanstrand
1/1/16, 8:56 AM
#5

Åh så spännande 😀 Dä hörs vi framöver när det är läge att vi kommer på visit!

Annanstrand
1/15/16, 11:49 AM
#6

Hej igen! Har du någon annan kontaktväg så att vi kan hitta ett datum? Mail, Facebook, telenummer? Vad funkar bäst? Och är det rimligt att komma och hälsa på om ca två veckor?

Annons:
Lejdet
1/15/16, 1:47 PM
#7

Hej! Jag har kattungefika här på söndag em. Kan du då är du välkommen. annars når du mig på 0725372707 Anna-Lena SE * Torparkattens

Upp till toppen
Annons: