Annons:
Etikettomplacering
Läst 2679 ggr
My Fair Iza
12/7/15, 9:37 AM

Omplacering önskas till äldre kvinna

Hej mina härliga katter har gjort min ädre men pigga mor mycket svartsjuk. Hon bor i en två lite utanför Umeå i en två. Lever ett lugnt liv. Hon har haft två st Cornish Rex men den sista gick bort av ålderdom för ca ett år. Eftersom hon är pensionär har hon tid i överflöd och även kunskap och vana av omplaceringskatter. Hon söker två lite katter gärna honor till livlångt hem, Siames,Otiental samt Balines är av intresse. Helst lite äldre par tjejer. Skulle det behövas kattvakt så ställer givetvis jag upp. Hon har inte råd att betala så mycket, Skulle vara perfekt om dom fanns  i Umeå eller sundsvalls trakten eller kunna transporteras dit.Hon är ganska ensam och längtar efter två livs kamrater. Hon har mycket bra förutsättningar att ge kattera ett mycket bra liv.

Annons:
Vixxen
12/7/15, 12:02 PM
#1

Kolla med Kattmillas  (Husum) om hon har någon kisse i behov av omplacering.   Iofs har hon Cornish och Sphynx, men det kanske går bra ändå?

My Fair Iza
12/8/15, 2:04 AM
#2

Hon har nog siktat in sig helt på en SIA.

lottaberlin
12/17/15, 1:19 AM
#4

Eller Ida och Ali?

S*Cupcakes
12/19/15, 1:27 PM
#5

Jag kan hjälpa med transport till denna underbara familj och ägare (får bara mina varmaste rekommendationer!!) från Stockholmstrakten och uppåt också.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: