Annons:
Etikettomplacering
Läst 2353 ggr
Madeleine89
12/2/15, 1:44 PM

Omplacering orientaler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tyvärr fått lov att fatta det  svåra beslutet att omplacera mina ögonstenar, då de inte får den tid och uppmärksamhet som de förtjänar.

Elliot (5år) är en chokladbrun långhårig orientalhane från Torparkattens uppfödning, En extremt social och kelig liten herre som pratar högt och ofta, han vill vara med på allting du gör och är den första som möter dig i dörren.

Ockra (6år) är en gråtigrerad orientalhona, tyvärr utan papper pga. oseriös uppfödare. En mycket försiktig och skygg dam som vill ha allting på sina villkor. Trots detta är hon mycket glad i att leka, en riktigt hårsnoddstjuv som gärna kommer tillbaka med leksakerna som du kastar åt henne.

Bägge katterna är innekatter, kastrerade och rumsrena.
De är vana att resa, framför allt med tåg och tar det oftast med ro.

Jag vill endast omplacera dem tillsammans, till ett livslångt och kärleksfullt hem.
Därmed är också hemmet betydligt viktigare än priset!

Skickar gärna fler bilder och information efter första kontakt.
Nås med fördel på Madeleine.bokor@hotmail.se 

Mvh Madeleine

Annons:
Lejdet
12/2/15, 9:31 PM
#1

Hej, det var tråkigt att höra, vad var det han heter i stamtavlan? Jag har ju sålt hel del ungar under de här åren 😉 men jag känner ju igen ditt namn. Jag hoppas verkligen att du hittar ett nytt bra gemensamt, livslångt hem till dem! Blir det några problem så får du gärna höra av dig så ska jag se om jag kan hjälpa dig på något sätt. Mvh Anna-Lena SE*Torparkattens

Upp till toppen
Annons: