Annons:
Etikettomplacering
Läst 4692 ggr
S*Cupcakes
2015-10-17 15:33

Siames & orientaltjej för omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8

Mina två kastrerade och väldigt speciella damer söker efter ett hem där nya ägaren har erfarenhet av rasen sen förut då de i sitt temperament är väldigt rastypiska - översociala, superbusiga och påhittiga och mycket "katt". 
Snigel är en 4 år gammal kastrerad bruntabbymaskad siamestjej som älskar barn och bus och gos, hon sover gärna under täcket och är som en kattunge i sitt lilla huvud. 
Twiggy är en 6 år gammal kastrerad choklad-orientaltjej som älskar mys på sina egna villkor och har lite svårt för att bo i ett hem med för många andra katter, hon trivs allra bäst med Snigel så därför kommer de här två tjejerna bara att flytta tillsammans. Twiggy går fint att ställa ut, hon har ett cert kvar till GIP och har fina utställningsmeriter även om hon tycker det är viktigt att låta farlig på utställningar. 

Twiggy visar tydligt att hon inte trivs när hon bor med andra katter, genom att kissa och bajsa på olämpliga ställen. Därför flyttade de till en tjej i februari i år, men hon kan tyvärr inte ha kvar dem pga. en eskalerande psykisk sjukdom och med det en osäker ekonomi och en osäkerhet hos ägaren att kunna ta hand om dem på bästa möjliga vis. De bor kvar hos henne och vi betalar för katterna tills rätt hem dyker upp. 

Vid en omplacering kommer en symbolisk summa att tas för katterna efter en lyckad provperiod på 6 veckor. 

Hör av dig till mig på tfn: 076-11 95 465 eller via facebook där du hittar mig som Jenny Frölén.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Annons:
S*Cupcakes
2015-10-20 14:59
#1

Ingen som vill ha de två mest underbara katter som finns?

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Alba333
2015-10-20 20:19
#2

Kanske lite bilder hade hjälpt till att öka intresset <3

S*Cupcakes
2015-10-21 13:24
#3

Det är ju massa bilder på dem i headern… Om man tittar så ändras de bilderna hela tiden 😉

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

NatasjaHemby
2015-10-21 16:36
#4

Det går inte att se bildspel i mobilen, kan det vara det som hänt #2 ?

SE*Simbelmynes

Denna kommentar har tagits bort.
Jijumas
2016-03-03 22:44
#6

Halloj

Har du hittat nån åt dessa tjejer? Annars finns ju jag på nära håll och dom skulle vara väldigt välkommen hit

Annons:
jOUXLI
2016-03-29 08:51
#7

Var finns du, och vad har du för kriterier gällande kattorna?

Upp till toppen
Annons: