Annons:
Etikettofftopic
Läst 1422 ggr
zelda22
10/16/15, 9:38 AM

Tillfälligt hem till min underbare siames

Hej, skulle behöva någon kattälskare som kan ta hand om min ljuvlige chokladmaskade siamespojke i tre månader. Han är social, tillgiven och river inte på möbler. Jag vill att han i så fall kommer till ett hem med andra siameser/orientaler.

Jag har inte bestämt mig än, för det gör ont i hjärtat, men vill i a f sondera terrängen.

vänligen

Annons:
Beige
10/16/15, 11:27 AM
#1

I ett annat inlägg så står det sex månader så jag förstår inte riktigt, är det en tillfällig flytt som gäller, och i så fall hur länge, eller en omplacering?

[K Hagström]
10/16/15, 12:18 PM
#2

#1    Jag frågade om honom i ditt förra inlägg men inget svar ?  Är det 3 månader som gäller nu ? Är han kastrerad och van vid andra katter ?

kalindas
10/16/15, 4:29 PM
#3

Varför flytta katten i några månader? Det är ju bara stressande för den.
Skriv en ordentlig annons och förklara varför.
För som det står nu så får man inget som helst svar om varför eller mer info om katten.
Är det fodervärd du söker?
Tillfälligt boende, varför?
Sälja katten?

Som sagt
En ordentlig annons gärna med namn och bild på katten och förklara orsaken!

/Elisa

[SEQJOUZ]
10/17/15, 5:27 AM
#4

Fyll även i din personliga profil Zelda för som d är nu skriver du helt anonymt och du får lättare svar när man vet vem man svarar och Kalindas frågor är helt relevanta? Varför?

S*Cupcakes
10/17/15, 3:46 PM
#5

Eftersom vi inte tillåter dubbelpostning av annonser så har jag tagit bort din andra tråd och hänvisar dig till att läsa reglerna för annonsering samt uppdatera all eventuell info mer utförligt i denna tråd.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: