Annons:
Etikettomplacering
Läst 2434 ggr
Rokkur
8/23/15, 7:10 PM

Siameshona S*Garmabias Karneol

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Måste tyvärr omplacera våran Nemo (S*Garmabias Karneol).

Hon visar på alla sätt att hon inte trivs hos oss, hon funkar bra ihop med de andra katterna men hon gillar inte hundarna eller våran son. Hon går på lådan förutom när han är hemma, då kissar hon i hans säng. Eller om hans täcker legat i soffan så har hon även satt sig på det.  ( han bor hos sin pappa varannan vecka)
Uppfödaren hade inga problem med rumsrenheten, utan det började här.

Tror hon blir för stressad helt enkelt och behöver bo i ett lugnare hem. Hon är ingen barnkatt helt enkelt :/ Det är alltid mycket spring och liv här, passar inte alla tyvärr.
Så tråkigt då hon är en sån vacker katt och riktigt mysig när hon slappnar av. 

Hon är en otroligt vacker katt, som kan vara reserverad till en början men ger man henne bara tid så. Jag kan skicka kopia på stamtavla om någon skulle vara intresserad utav att se :) Maila eller ring så berättar jag gärna mer om vackra Nemo. Vi är verkligen måna om att hon kommer till ett bra hem!

Uppfödaren har tyvärr ingen möjlighet att ta tillbaka katten, av personliga skäl så mer skrivs inte om det :)

Maila till manegarm88@yahoo.com eller ring 0738146095

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Annons:
kalindas
8/23/15, 7:28 PM
#1

Hade jag inte haft fullt hus så hade jag varit riktig sugen på skönheten. 😍
Hoppas hon hittar ett nytt och lugnt hem.
Tror precis som dej att protesten i sängen och rädslan kommer försvinna så fort hon kommer till ett lugnare hem.
Hade en katt jag omplacerade som gjorde så i första hemmet där varken hon eller ägaren trivdes med varandra. När hon sen kom till det rätta hemmet kissade hon aldrig utanför lådan. ❤️
Ska hålla utkik efter någon som vill pussa på och ta hand om denna vackra dam.

/Elisa

Upp till toppen
Annons: