Annons:
Etikettkattprat
Läst 1262 ggr
Lejonhjarta
7/30/15, 1:44 PM

Välkomna på Öppen-Gårds-Helg mellan Borås och GBG.

Har ni en stund över i helgen och inte vet vad ni skall göra??Hade uppehåll förra året men denna helgen är det åter dags för Öppen-Gårds-Helg hos oss. Lägger ut en länk till evenemanget här.

Kom en stund, en dag eller hela helgen. Ta med det ni vill fika, grilla och tält el likn om ni vill sova över. Finns några sovplatser kvar inne och 2 hängmattor under tak i kattgården.

På gården finns följande: hästar, getter, katter (både stall ute och sia/osh och PEB inne), hundar, gäss, gässlingar, ankor, ankungar, höns, påfåglar, pälhöns, bin, tamråttor, marsvin, fiskar, kameleont och ormar. Kossorna är på bete just nu och inte på hemmaplan.

Tyvärr är det inte ok att ha med hund då många av våra djur går lösa på gården inkl våra hundar och många hundar klarar inte av att ha så mkt djur runt sig om dom inte är vana.

https://www.facebook.com/events/1077232428970759/

Vid frågor skriv här, PMa här el på fb, ring eller skriv till kerstin@svedjorna.se / 070-6859151

Välkomna!

Annons:
kitte
7/30/15, 3:41 PM
#1

Åh vad trevligt du ordnar! 😊Synd att vi bor så långt ifrån .

Fielie
7/30/15, 3:45 PM
#2

Och jag ska på kattutställning, men det vore kul att hälsa på nån gång ☺

Hime
7/30/15, 7:45 PM
#3

Wow vilket coolt initiativ 😃  Grymt imponerad. Hoppas många blir kattfrästa.

kalindas
7/30/15, 9:07 PM
#4

Jag sviker och åker på hundläger. Kan ju ändå inte lämna Nelson hos nån. En annan gång kanske, när det är mindre folk. 😉

/Elisa

Lejonhjarta
7/30/15, 11:30 PM
#5

#1 D är därför man gärna får sova över då en del kommer längre i från. 😉

#2 Du är så välkommen så, ja får kanske ordna en katt-träff i början av hösten.

3# Började med att så många pratade om att dom ville träffa alla våra djur. Det är ju inte så vanligt att ha en sån blandning som vi har. Och det har varit lyckat! Är ju svårt att åka ifrån hemmet m så mkt djur att ta hand om men det är trevligt att träffa människor så då kör vi en kombo. 😃

#4 Vi tar d en annan gång Elisa. ❤️Ha ett trevligt hundläger. 🙂

Jag hoppas på att träffa några nya ansikten i alla fall. 🙂

kalindas
7/31/15, 4:28 PM
#6

Hoppas det kommer många. Det är mysigt på er lilla farm mitt i skogen. :-)

/Elisa

Annons:
Upp till toppen
Annons: