Annons:
Etikettomplacering
Läst 2296 ggr
Lejdet
2015-05-19 18:09

Omplacering av SYS-hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Min vackra franska hona Holly Cherie (import från Frankrike) har nu fått 3 kullar och jag har sparat hennes dotter från första kullen så hon har även barnbarn numera.

Därför tänker jag nu ta denna superhona ur avel och kastrera henne för att hon ska få leva resten av sitt liv som glad kastrat.

Holly är en liten katt (2,8 kg) med en jättestor personlighet. Hon är härskarinnan i detta hus och hon styr och ställer över allt och alla, även mig.  Holly älskar ALLA människor och kräver total uppmärksamhet om man råkar befinna sig i samma rum. Hon har bott med hundar, men när hon fick kattungar åkte de 10 ggr större hundarna på stryk, men det är inte otänkbart att hon kan fungera med hundar igen som kastrat.

Hon är född 120914 så hon blir alltså 3 år i höst. Självklart är hon vaccinerad, ID-märkt, försäkrad och är överförd till svensk stamtavla i SVERAK.  Utställningar gillar hon, för då klappar och tar ju alla i henne ;-) och hon har blivit utställd med goda resultat. Hennes azurblå vackra ögon charmar alla.

Holly har nu ungar som är dryga 10 v så jag kommer att kastrera henne när de är 12 v gamla ca. Självklart bör hon sedan stanna ytterligare ett par veckor hos mig så hon är redo att flytta om kanske en månad.

Har du det perfekta hemmet åt denna supersociala, unga, friska hona så skriv en rad, jag kommer inte att ha bråttom att omplacera henne, det viktigaste är det rätta hemmet.

Annons:
Lejdet
2015-05-19 18:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

världens finaste ögon

kalindas
2015-05-19 19:18
#2

Hade jag inte haft fullt! ❤️
Saknar en maskad katt i hushållet.

/Elisa

S*Cupcakes
2015-05-20 10:11
#3

Har en kompis som är sugen på katt i Sthlm :) Ska skicka en bild till henne.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Lejdet
2015-05-20 12:50
#4

#4 Tack Jenny ;-)

Upp till toppen
Annons: