Annons:
Etikettkattprat
Läst 894 ggr
Lejdet
5/4/15, 1:16 PM

kattjunta på söndag 10/5 !

Vi i siameslinjen har regelbundna "kattjuntor" där vi ses,fikar,pratar katter,klappar katter och har allmänt trevligt ☺ Nu på söndag är det hemma hos mig och även ni som inte är medlemmar i vår klubb är välkomna att träffa oss i hemmiljö. Jag vore såklart tacksam för en liten förvarning så jag vet hur många som dyker upp. Mer info finns på www.siameslinjen. se under flik aktiviteter. Jag har 2 kullar med ljuvliga kattungar hemma att gosa med och kanske har ännu en kull sett dagens ljus innan söndag.

Annons:
kalindas
5/4/15, 5:18 PM
#1

Synd man bor så långt bort. 😕

/Elisa

carinbrack
5/4/15, 6:15 PM
#2

Kan vi inte ha en kattjunta i Skåne? Vi kan vara hos mig (även om jag inte har nån kattungekull). Jag bor i centrala Lund. Nån som är sugen?

Robbine
5/4/15, 8:30 PM
#3

Vore supermysigt men jag kan tyvärr inte.. kommer vara för bakis ;)

/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles

NatasjaHemby
5/4/15, 10:14 PM
#4

#2 Jag har också funderat på det där och tänkt lite löst på att kanske bjuda in till kattjunta hos mig någon gång i höst, när jag förhoppningsvis har både en kull och en "halvstor" oriental till. Kattjunta låter ju superkul, men Stockholmstrakten är så låååångt bort! 😭

SE*Simbelmynes

Lejdet
5/4/15, 10:32 PM
#5

Ja självklart är det bara att ta efter oss och utveckla konceptet i andra delar av landet 😉 Vi hjälps åt att baka och fixa och många samåker. Det är alltid kul att komma hem till andra kattägare och kanske få tips och idéer på olika lösningar, rastgårdar etc. För min egen del är det dessutom jättebra när det kommer 10-15 andra uppfödare/utställare etc som kan hjälpa mig med färgbestämning etc.

Lejonhjarta
5/5/15, 1:10 AM
#6

Är ju visserligen uppe i "era" trakter just då men på utställning hela helgen i Uppsala så tyvärr… 😕

Annons:
Garmabias
5/5/15, 10:02 AM
#7

En mycket bra ide att ta efter!😺 Om jag skulle ta mig i kragen och bjuda in er alla här nere i söder☕️🍧🍪 Återkommer med en passande helg framöver.

Garmabias
5/5/15, 10:05 AM
#8

Garmabia's kom inte med! Jag bor i sydöstra Skåne i byn Knislinge. Det finns bra förbindelser hit, plats har vi för er alla och sex st härliga katter att kela med😻

NatasjaHemby
5/5/15, 10:10 AM
#9

Vi kanske skapa en egen tråd för kattjunta Skåne! Ursäkta #0 för trådkapningen, men tack för inspirationen 😛

SE*Simbelmynes

GunillaSverkersson
5/5/15, 12:52 PM
#10

Skulle vara roligt att se dina fina katter. Jag har psykjunta då, det är också kul

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

carinbrack
5/5/15, 12:53 PM
#11

gunilla: vad gör man på en psykjunta?

Lejdet
5/5/15, 1:55 PM
#12

#10 Hahaha, du är knäpp Gunilla 😉 egentligen vet jag inte om det är så stor skillnad mellan våra båda juntor? 😆

S*Cupcakes
5/6/15, 8:41 AM
#13

Jag ska gå SVERAKs nya assistentkurs den söndagen :)

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Annons:
amandahurtigh
5/6/15, 9:45 AM
#14

Då ses vi Jenny! :)

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Upp till toppen
Annons: