Annons:
Etikettberättelser
Läst 2915 ggr
Attacks
2015-04-26 21:52

Hurra for Cocktail

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jeg er sånn en stolt oppdretter i dag 🍸

(N) Attack's Cupid's Coctail - OSH f 03 24 - datter til S*La Bell Dinky Toy og Aliyah Narsil*CZ har gjort en kjempebragt på utstilling i CFA denne sesongen. Hun flyttet til vår gode venn i California i november i fjor, og startet sin show karriære kort tid etterpå. Der borte stiller dem i sesonger og kan oppnå titler. Når en sesong er ferdig, starter dem på nytt, men beholder så klart titlene sine.

Det  var jo ment hun skulle beholdes, men vi endret planene våres, så både hun og søsteren flyttet fra oss. Så mens den andre katten fra oss er ny eiers "høyre pote", så er Cocktail hennes vakre sjarmtroll.

Jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå, for showtypet innen for Fife` , det holdt ikke.Hadde hun blitt værende, ville hun bli min avlskatt og kosetroll. Men hun gjorde det bra på utstillingene, gang på gang. Og der stiller dem mot hverandre, etter aldersgrupper, og mot alle raser. En Fife` show katt er hun ikke, men derimot en CFA show katt - det beviste hun. Jeg klarte ikke å forstå det, men dommerene talte for det. Dem kan heller ikke forstå hvordan en katt fra lille Norge har klart det, og så mange CFA oppdrettere som streber etter å lage den perfekte showkatten. Ja, ikke vet jeg, det var godt gjort av katteforeldrene 🎈Jeg gjorde parringen for å få inn øyenfarge, profiler og eleganse.

Tidlig i våres reiste dem til og med på en utstilling i Tyskland, og der hanket hun in en voldsomt poengsum, og nå klatret hun oppover mot de aller beste i CFA. Jeg klarer enda ikke helt å forstå det hvor utrolig godt hun har gjort det.

I helgen var hun på sin aller siste utstilling for denne sesongen, og hun vant og vant. Den vakre lille fargeklatten min , etter utregning så er hun på en 2. plass, og det med alle CFA kattene over hele verden 🥳😃 

Jeg er så glad på vegne av den nye eieren, og jeg smiler fra øre til øre. Selv om utstillingsinteressen min er laber, så er det veldig spennende og moro å følge med på dem som har interessen.

Hun stilles nok enda litt til før dem planlegger kattunger. Hvem vet, kanskje jeg får lyst å hente hjem et barnebarn etter henne med tid og stunder , for jeg elsker CFA kattene.

Venter spent på mer oppdatering når min CO kommer hjem, for hun har vært med på den siste utstilingen der borte i helgen.

Blir også spennende fremover når flere (N) Attack's puser skal over i sommer, og alle de nye eierene er utstillingesinteresserte. Men der finnes bare en Cocktail ❤️

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Carlitos
2015-04-27 07:48
#1

Wihooo!!! Stort Grattis!!! Jag älskar hennes färger å teckning :)

kalindas
2015-04-27 08:51
#2

Grattis!

/Elisa

kitte
2015-04-27 09:19
#3

Wow vad kul! Grattis! 😄🏆👍💖

MissMaven
2015-04-27 09:49
#4

Fantastiskt! Jättegrattis! 🍸🏆🥳

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mindful
2015-04-27 10:07
#5

Stort Grattis Cocktail och Veena från oss och brosan Mowgli! Cocktail är så vacker!

 ~~ All that we see or seem Is but a dream within a dream  ~~

Attacks
2015-04-27 20:28
#6

Tusen takk 💋

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
lynxlo
2015-04-28 06:52
#7

Stort grattis Veena! Hon är otroligt vacker, är så förtjust i hennes ögonform och profil, smashing! 😍

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

S*Cupcakes
2015-05-02 09:37
#8

Snygg profil! Härliga färger :)

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: