Annons:
Etikettkattprat
Läst 841 ggr
S*Cupcakes
4/17/15, 8:58 AM

Omröstning kring Månadens katt

Vi Medarbetare har funderat på om "Månadens katt" börjar bli lite urvattnat, de flesta medlemmar har genom åren fått ha sina katter där och det blir allt svårare för oss Medarbetare att finna nya historier om härliga katter, så vi har funderat på att halvera årets katt - till 6 månader om året istället för 12.
Detta innebär såklart att vi kommer ersätta övriga 6 månader med något annat - och vår tanke är att ersätta det med Månadens artikel.
Det här är för att lyfta forumet lite mer och kanske få fler aktiva medlemmar igen, men eftersom Ni är medlemmarna, så får Ni vara med och bestämma, därav omröstningen nedan.

Det optimala vore kanske att ha både Månadens katt och Månadens artikel, men för det krävs det ett lite mer aktivt forum än vi har i dagsläget, dvs. det är vårt mål!

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Annons:
Robbine
4/17/15, 9:11 AM
#1

Jag personligen tycker att månadens katt är något roligt.. Men som sagt det kräver ett aktivt forum.. så jag röstar på 6 mån och 12 månadens katt (var 3e månad?) och sen månadens "händelse" / "artikel" vore kul och fräscht!

/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles

kitte
4/17/15, 10:02 AM
#2

Jag tycker som Robbine och röstade på andra alternativet. 😊

carinbrack
4/17/15, 12:33 PM
#3

Jag tycker det ska fortsätta som nu. Det föds hela tiden nya underbara katter och jag älskar att läsa historierna.

S*Cupcakes
4/17/15, 12:59 PM
#4

Det kommer ju vara som nu, fast varannan månad. Så månadens katt varannan månad, och varannan månad en spännande artikel som också behandlar något som är väldigt intressant läsning även på flera nivåer än bara "feel-good" :)

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

carinbrack
4/17/15, 3:36 PM
#5

Jo, men jag menade att jag tyckte att intrevallen skulle vara som nu. Feel good är bra!

S*Cupcakes
4/20/15, 9:16 AM
#6

Som sagt planen är att med detta få ett så aktivt forum att vi kommer kunna ha både Månadens katt och Månadens artikel varje månad, men för det behövs det fler aktiva medlemmar :)

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: