Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 2604 ggr
Lejonhjarta
2015-04-14 01:06

Kattungepaket

Undrar lite vilka ställen som har kattungepaket som man kan beställa…  

Jag brukar beställa från RC, James Wellbeloved, Lupus, Proplan, Bozita och Nutram och så skickar jag med ett eget paket åxå.

Vad har ni utöver dessa som ni brukar beställa eller som ni vet att man kan beställa ifrån?? 🙂

Annons:
Lejonhjarta
2015-04-14 01:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det är snart dax för dessa att flytta, bäst å sätta fart och fixa hem paket i tid. ❤️

S*Cupcakes
2015-04-14 07:52
#2

Jag är jättedålig på att beställa kattungepaket, istället brukar jag beställa hem 2kg mat som kattungen ätit här hemma och skicka med så att nya ägarna kan blanda ut med den mat de själva ämnar ge - och lite leksaker som jag vet att kattungen gillar.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Mewz
2015-04-14 08:36
#3

Inte alls, föredrar att kattungen får med sig den maten den ätit hemmavid istället för en massa olika paket som dessutom ofta förpliktar till reklam.

Real stupidity beats artificial intelligence every time

carinbrack
2015-04-14 08:51
#4

Vad roligt, min första bild var att kattungen var inslagen i ett paket när den levererades. Tjusigt!

kalindas
2015-04-14 09:51
#5

Tror att Olivers har ganska fina paket också. Men kolla att bebisarna tål alla olika sorters mat så de inte blir dåliga i magen hos nya ägarna. 🙂

/Elisa

lynxlo
2015-04-15 12:26
#6

#4 😂👍

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Lejonhjarta
2015-04-15 13:19
#7

Mina brukar ju få en del blandat och brukar inte reagera så mkt. Tycker det är bra att förbereda dom så. Har ju sparat katter från tidigare kullar och aldrig några magproblem. Tror snarare att det är värre med kattungar som bara fått prova på samma mat hela tiden regerar sämre. Men det är min personliga åsikt. Ja kanske bara haft tur och fått katter å kattungar med bra magar. Brukar ha ett grundfoder i matskålen stående framme och så ger jag andra matsorter så dom får jobba lite, typ skokartonger å labyrinter. Då lär kattungarna sig tidigt att prova även sånt. :-) Har skrivit t Olivers men inte hört något än. Vi får se. :-)

Carlitos
2015-04-15 16:02
#8

Mina brukar oxå få lite blandat, man ger inte enbart ett nytt foder, utan man blandar ut det nya med det gamla 🙂 Men här kvittar det vad jag ger… dem är så kräsna.. Taste, Orijen, Acana (köpte till och med RC som gamlingarna åt förr å var galna i)… men Nej Tack matte… har du inget godare?  😴

Upp till toppen
Annons: