Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1758 ggr
Dojsa
3/19/15, 8:40 PM

Kattbebis sökes i Skåne/ angränsande län

Hejsan! Jag är en 23 årig tjej bosatt i Helsingborg. Känner senaste tiden att jag saknat något i mitt liv, och känner nu att det är en orientalbebis jag söker. Jag har haft katt i hela mitt liv, och har alltid intresserat mig för rasen. Söker en hona, gärna röd då den påminner mig om min första kärlek som vi fick avliva efter 15 år i livet. Dock inget krav då alla är så fina! Tänkte bygga en stor kattställninh längst hela taket då jag har överdriven takhöjd i min lägenhet. Tänkte även näta in min balkong så katten/katterna har tillgång till att komma ut. Vill helst börja med en, men är det två systrar kan jag överväga att adoptera båda. Hör gärna av er!

Annons:
carinbrack
3/19/15, 9:18 PM
#1

Jag startade just en tråd i samma ämne, kolla där för tips!

kalindas
3/19/15, 9:19 PM
#2

Lejonhjärtas katteri har nog någon röd Orientalhona i sin senaste kull. Men jag tror inte de säljer som ensamkatt. Dessa katter bör helst vara två för att må bra. 🙂
Men här är länken så kan du ringa och prata med dom eller åka och tittat på de vuxna katterna på utställningen i Varberg i helgen.
http://www.lejonhjarta.n.nu/

/Elisa

[SEQJOUZ]
3/20/15, 6:33 AM
#3

Jag har oxå men säljer inte helker som ensamkatt men har en kastrerad hane i Helsingborg på ett år som kan flyttta med men han kostar oxå såklart 😉 är det bara hona du önskar dig och vad är tanken, enbart sällskap eller avel och utställning😊?

beccis
3/21/15, 1:01 AM
#4

Vi väntar kattungar om 2 veckor, Bor i Helsingborg Utopianova.bloggo.se Undrar också lite om dina tankar, sällskap, avel , utställning?

Garmabias
3/25/15, 11:12 AM
#5

Dojsa du kan ringa mig angående orientalbebis. Kunde inte skicka PM till dig😉 Charlotte Hansson S* Garmabias www.garmabias.blogg.se Tel:0706-094819

[idaskoog]
3/26/15, 4:14 PM
#6

Hej. Jag har två siamessystrar som är leveransklara idag. Hör gärna av dig om du är intresserad!

Annons:
carinbrack
3/26/15, 7:21 PM
#7

Ida: jag skriver här också, det är väl inte Elrics barn? Och den lilamaskade är väl inte kvar?

Robbine
3/26/15, 8:08 PM
#8

Broddans Yin har bäbisar fast de bor i målilla.. =)

/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles

Upp till toppen
Annons: