Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 1824 ggr
beccis
3/7/15, 9:45 AM

Färgutfall:)

Katteri Utopia Nova väntar smått i påsk. Nyfiken på vad de kan bli för färger. Tänker att de borde bli lila och/el blå? Mamman är CH SE* Qjou'z Ciqala OSH a03 Var och pappa är GIC Sweet Cats XTC SIA a21 ❤️

Annons:
kalindas
3/7/15, 12:09 PM
#1

Bär de på choklad eller lila  på båda sidor kan det bli lila. Annars blir de nog blåa hela gänget. 🙂

/Elisa

AngelsCo
3/7/15, 3:57 PM
#2

Det kan endast bli lila om det ligger choklad/lila bakom föräldrarna. Främst blått kan du,vänta dig. Med eller utan vitt.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

MonicaLagerquist
3/8/15, 5:40 PM
#3

http://stambok.sverak.se/Provparning/Visa/2.369365-1.321953

Det ligger ju choklad bakom på pappasidan.

Lite kanel finns det ju också. Det blir spännande att se vad som tittar ut.

Stolt ägare till fem La permer

kalindas
3/8/15, 5:43 PM
#4

#3
Bakom mamman också ser jag. Så det kan bli lila. 🙂

/Elisa

[SEQJOUZ]
3/9/15, 1:00 PM
#5

Pappa är kanel och mamma Arizona solid blåpadda  bakom hennes linjer finns mycket av både lila och kanel via DK Falkitrens Florimond BAL C och bakom Q finns choklad via HU* Shagio Chen Holiday OSH b03. Skall bli jättespännande att se vad det blir som tittar ut 

MonicaLagerquist
3/9/15, 1:54 PM
#6

Falkittens Casanova som finns på mammasidan har jag använt som utparning för att få kanel la permer.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
[SEQJOUZ]
3/9/15, 8:58 PM
#7

#6, Mja…Casanova har inte Melli i sin stamtavla hennes farföräldrar är Malaco av Karitzy och Hera-Hedja Von Nafys Zarafa 😉 möjligen ör dem släkt men på en sidolinje 😉

Beige
3/10/15, 9:58 PM
#8

Casanova finns i stamtavlan, på Ciqalas pappas sida.
Lycka till med den kommande kullen :)

[SEQJOUZ]
3/11/15, 5:36 AM
#9

Jag har stamtavlan hemma….vilken Casanova menar ni då ligger han längre bort än 4:e generationen är det Casanova som Spottless har…vilket stamnamn har han?

MonicaLagerquist
3/11/15, 9:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#9 Falk-kittens Casanova ligger på position 8 i mammakatts stamtavla.

Stolt ägare till fem La permer

[SEQJOUZ]
3/11/15, 9:19 AM
#11

Så långt bak 😉

MonicaLagerquist
3/11/15, 10:39 AM
#12

#11 Det är väl inte så lång bak. Det syns ju på papperstamtavlan.

Jag menar inte generation 8 utan den eutan på stamtavlan som har nummer 8.

Stolt ägare till fem La permer

[SEQJOUZ]
3/11/15, 5:46 PM
#13

Givetvis trodde jag du menade generation 8 😉

Annons:
[SEQJOUZ]
3/11/15, 5:52 PM
#14

Du får ursäkta mig men i vilken stamtavla tittar du i? För det är Spottless Casanova du mrnar flr min S*Coral Reef's Melody har inte honom i stamtavlan i hennes ruta 8 stpr IC Zpicy - Suprise av Karitzy Kira ör min uppfödning SE*Qjou'z 😉

[SEQJOUZ]
3/11/15, 5:58 PM
#15

Nu ser jag, han ligger bakom Spottless Cornelia och du menar Kiras stamtavla. Trodde du var i Kiras mammas stamtavla och läste bakåt därför fick jag inte ihop det men nu klickar det 😂😂😂

Upp till toppen
Annons: