Annons:
Etiketttillsalu
Läst 3320 ggr
Greendelicious
1/19/15, 1:09 PM

Bicolorhona till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej!

Jag heter S*Green delicious Yla och jag söker ett nytt hem. Jag vill helst komma till ett hem där jag får villkorslös kärlek och en kompis att leka med. Jag tycker om barn då jag nu bor i en barnfamilj. Barnen här hemma är grabbar allihopa så jag är van med lite tuffare tag. Åldrarna på barnen är en på 3 år och två stycken på snart 1 år. Det är jättespännande med barn och man vet aldrig vad för roliga lekar man kan få vara med på. 

Jag är en kramgo tjej som älskar att få vara med, speciellt i köket där man förhoppningsvis kan få smaka på något gott. Min favorit plats om kvällarna är soffan i någons knä där jag kan bli klappad hela kvällen.

Min mamma är S*Asynjas Fre-Ya och hon är den bästa mamman man kan ha och vacker är hon med. 

Min pappa vet jag inte så mycket om efter som min mamma bara träffade honom på ett litet kärleksmöte när jag blev till. Men han heter iallafall LV*La Lune dÒr Rasmus och är numera kastrat. 

Båda mina föräldrar är PRA-fria.

Jag är född 28/8-14 och känner att jag nu är mer än redo för ett vuxenliv utan min mamma. Hon har börjat bli så tjatig på senaste tiden. 

Med denna text om mig hoppas jag att någon där ute känner att dem gärna vill ha just mig som inneboende. Vill in veta med om mig kan ni gå in på www.greendelicios.se eller höra av er till min uppfödare på nr 073-5108903.

Kram på er alla kattvänner där ute.

Mvh Yla

Annons:
kalindas
1/19/15, 4:10 PM
#1

Ok…. 
Nu blev jag förälskad! 😍
Kanske tur att jag redan har lite för mycket katter hemma. Dvs. om du inte vill byta mot två små charmiga huskatter. 😉

/Elisa

kitte
1/20/15, 5:44 PM
#2

Ja nu blev jag också förälskad!😍Hon är ju helt underbar!

Proktologi
2/16/15, 1:07 AM
#3

kääär kär kär kär kär!

❤️

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

MariaGusselby
2/16/15, 7:45 PM
#4

Gud vilken sötnöt <3

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

Decaius
2/16/15, 9:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Yla bor numera med Mefisto! 🙂

Upp till toppen
Annons: