Annons:
Etikettkattprat
Läst 1475 ggr
[SEQJOUZ]
1/17/15, 5:19 PM

Älskade Dayton...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som stannar hemma i katteriet för mus och lite utställningar 😊 tyvärr har jag inte hunnit kvala in honom till SW men WW kpmmer vi med till 😉 Dayton är en riktig hjärteknipare och busslyngel 😈😈😈💖💖💖 om ngn undrar är han en lilaspottad Orientalisk Långhår 😊

Annons:
[SEQJOUZ]
1/17/15, 5:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag har Dayton fått två nya fiskar till sin dagliga aktivitet att spana och jaga fisk 😄

kalindas
1/17/15, 6:53 PM
#2

😍

/Elisa

kitte
1/17/15, 9:02 PM
#3

Fina Dayton!❤️Kul med fiskarna 😃

MissMaven
1/17/15, 9:16 PM
#4

Så söt! ❤️ Och vilken svans! 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Biames
1/17/15, 9:35 PM
#5

Vad fin han är och vilken svans . Du hinner kvala honom till SW du kan både åka till Östkatten i feb eller till DK anmälningstiden är fortfarande öppen 😉

Biames
1/17/15, 9:36 PM
#6

Glömde ju säga att Min Kattklubb har också en utställning i Mars där du kan ställa honom så han blir kvalad till SW

Annons:
[SEQJOUZ]
1/17/15, 10:46 PM
#7

Tack snälla Biames för tipsen 😊jag måste ställa 3 gånger i sverige sen utomlands för att ta IP titeln Dayton blev 1 år 2 januari så skall jag om allt går bra få en kull kattungar i mitten av februari så jag får stanna hemma, men eventuellt kommer han bo ngr månader hos en vän till mig under våren som kommer börja ställa honom åt mig och kvala in honom till WW 😊

Beige
1/17/15, 11:47 PM
#8

Så fin han är 😍
Om han blir NOM på en utställning så är han också kvalad till SW, han måste inte ha IP/IC-titeln, och du har fram till 3:e april på dig.
Stockholms Kattklubb i Sollentuna/Stockholm i mars finns också att välja på.

[SEQJOUZ]
1/18/15, 12:54 AM
#9

Tack 😊jag trodde att han var tvungen att vara IP…då kanske han skulle hinna…fast skamske är nog inte så stor för ett Nom det finns så otroöigt många fina katter och konkurrensen är stor, men vi får se kanske hinner min vän ställa honom för jag vågar inte med dräktig hona hemma och sen små kattungar 😉

Robbine
1/19/15, 10:31 PM
#10

Älskade Dayton..

/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles

Herseruds
1/20/15, 11:02 AM
#11

Vacker, härlig färg!

Biames
1/20/15, 8:07 PM
#12

Klart du ska ställa som de skriver så räcker det med ett nom 😉 , Min Kattklubb och Stockholmskattklubb är samma helg tänkte själv ta mig till Stockholm då så ställer du på min kattklubb så slipper du min gosse i alla fall 😃

Upp till toppen
Annons: