Annons:
Etikettomplacering
Läst 2343 ggr
phangie
1/14/15, 6:26 PM

Balines letar ny familj

Manson

Vår balines Manson letar ny familj då det tyvärr har blivit osämja mellan honom och de två honor han bor med (hans mor och moster). Vi har försökt komma till rätta med det spända läget under ett halvårs tid men inte lyckats. För katternas bästa letar vi nu därför ett nytt hem till Manson. 

Han är född i november 2005, kastrerad, fullt vaccinerad och frisk. Han är vänligt inställd till gästkatter som vi passat ibland, lite blyg för nya ansikten men väldigt kelig och gillar aktiva lekar.

Tveka inte att hör av dig om du vill veta mer, se fler bilder eller hälsa på oss i Göteborg där vi bor. Skicka gärna PM eller e-post vid kontakt.

//Angelica 

jansson_angelica@yahoo.se

Annons:
Cireea
1/14/15, 6:29 PM
#1

Gud vilken snygging! 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[JeanetteK]
1/14/15, 6:29 PM
#2

Så vacker han är! Har redan fem katter så jag har fått katt-skaffnings-förbud av resten av familjen… Så otroligt fin bild. ❤️

puppen
1/14/15, 6:50 PM
#3

Hej jag är intresserad av honom. Jag har redan en balines och en siames. Jag bor i stort hus på landet där dom får gå ut när dom vill. Tyvärr bor jag i Stockholm och jag kör inte gärna så långt eftersom jag har problem med en fot. Mvh Jill

kalindas
1/14/15, 9:10 PM
#4

😍

/Elisa

kitte
1/14/15, 10:27 PM
#5

Åh vad fin han är!😍

lynxlo
1/16/15, 6:05 PM
#6

Hejsan! 

Gud vilken blick, vem kan motstå en sådan skönhet! 😍

Det underlättar för oss sajtanvändare om du fyller i din profil här på SiF som komplement till din annons. Önskar Manson ett riktigt bra hem, lycka till på färden!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: