Annons:
Etikettavel
Läst 1664 ggr
Lisala58
1/6/15, 9:31 AM

Färg?

Blå eller choklad?
Tjejbebbe som är 4 dagar ❤️

Annons:
Attacks
1/6/15, 4:15 PM
#1

Vanskelig å tippe når dem er så små, men jeg førsøker likevel på blå 🙂

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

GoodWibes
1/6/15, 5:48 PM
#2

Jeg ville også sagt blå utfra dette bildet. :) Hvilken farge er foreldrene, og evt besteforeldrene?

[SEQJOUZ]
1/6/15, 6:55 PM
#3

Och jagvenvisas med att vilja se trampdynorna 😉

MissMaven
1/6/15, 8:49 PM
#4

Ser ut som choklad, blå brukar ha kallare ton och nästan svart nos, redan som små. Men jag håller med #2 och #3 - färg på trampdynorna och stamtavlan? :) Jättesöt! ♡

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lisala58
1/7/15, 7:13 AM
#5

Mamma creme o pappa blå , men är nog 100 på att det inte är blå iaf , 99 på att det är choklad o resten på ev. lila

AngelsCo
1/7/15, 8:08 AM
#6

Det varierar ju ganska mycket hur färger uppfattas beroende på skärm etc. Första bilden på min skärm är en lila eller en ljus choklad. Vänta ett tag och kolla öronkanten.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
MissMaven
1/7/15, 8:34 AM
#7

Creme och blå är båda dilution, de kan inte få annat än dilution. Lila i så fall, tror jag, ser det ut som. Mina blå brukar ha mycket mörkare nosar och kallare ton. 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MissMaven
1/7/15, 8:45 AM
#8

Men nu har jag tittat på bilder på mina lila och blå när de var 7 dagar gamla. Lila hade nästan helt rosa nosar. En liten början på färg bara. Det kanske är en blåpadda du har? 🙂 Du får se snart. 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejdet
1/7/15, 3:47 PM
#9

Ser lila ut i mina ögon

Upp till toppen
Annons: