Annons:
Etikettkattprat
Läst 1495 ggr
mis
12/28/14, 7:27 PM

Otis!

På fredag nästa vecka fyller Otis 1år!! Tänk vad fort tiden går. Den 17apri hämtade jag honom hos Lisa o Qjouz. Han är en rätt tuff

Annons:
mis
12/28/14, 7:34 PM
#1

Telefonen krånglar och lever sitt eget liv, så inlägget om Otis blev inte färdigt - återkommer med fortsättning..

mis
12/28/14, 8:05 PM
#2

Fortsättning. . Otis anpassade sig snabbt till sitt nya hem o blev godkänd av Tammi o även vovven. Han är en kavat kille som gärna försöker ta sig högst upp på dörrar o andra ställen där små kissar inte alltid ska vara. Han märkte snabbt också att när hunden springer uti köket kan det vankas nåt ätbart. Han är en gottegris o därmed lätt att träna. Kan sitt .ligg o tass. Blir nog mer träning framöver, bra stimulering . . Han har nog också ärvt tycket att sitta/ligga/hänga på axlarna. Då är det mys o purr. Ska bli spännande att se vad det blir av denna kattpojke när han blir stor. Hur som helst är han en riktig sötis. Med detta passar jag o Otis (å de andra djuren)på att önska Gott Nytt är!! Å tack Lisa för att han fick flytta hem till oss!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[SEQJOUZ]
12/28/14, 8:24 PM
#5

Men så härligt att höra från Otis och jag har mina tankar med alla underbara bebbar och Otis syskon. Dayton bor ff hemma och verkar få bli kvar 💗 2 januari klockan halv sju puttade Humlan på mig för att få följe till kattungeboet och exakt klockan halv sju på kvällen var dem alla komna till världen 💗 Otis har ärvt att sitta på axlarna från pappa Q och att kättra högt från moster Arizona…det är gott att han har det bra och att ni trivs tillsammans. Ni får haxen god fortsättning och ett gott nytt år 🎉🎉🎉

mis
12/28/14, 8:31 PM
#6

Blev lite konstigt- har försökt lägga upp några bilder.. Blev inget. Kommer kanske sen!

Annons:
mis
12/28/14, 8:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

bild

Denna kommentar har tagits bort.
kalindas
12/28/14, 9:46 PM
#9

😍

/Elisa

[SEQJOUZ]
12/28/14, 9:52 PM
#10

Oj, så stir han är och fin 💗

mis
1/2/15, 1:48 PM
#11

Ny bild- Grattis Otis på 1års dagen!!

mis
1/2/15, 1:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

!!

kitte
1/2/15, 2:04 PM
#13

Grattis till fina Otis!❤️🥳🎁🎂😃

Annons:
mis
1/2/15, 2:06 PM
#14

Tack Kitte!!

[SEQJOUZ]
1/2/15, 2:36 PM
#15

Grattis Otiz (SE*Qjou'z Dixzey) på 1 årsdagen 🎂🎁 Önskar SE* Qjou'z 💖

Upp till toppen
Annons: