Annons:
Etiketthobby
Läst 2576 ggr
MissMaven
2014-12-27 15:03

Julklappar till era pälsklingar?

Jag är nyfiken - vad fick era katter i julklapp? 

Poker Box

Våra katter (siameser och Maven, som är blandras, men uppvuxen med siameser) gillar lite olika saker att leka med, men vi märker att de verkligen gillar stimulerande prylar där de får klura ut hur man får godis ur en leksak på det mest optimala sättet (eller med våld om så krävs. japp, det har hänt 🙂).

I år fick våra katter Activity Poker Box (det billigaste tror jag hittar man på zooplus.se) och det var en riktig succé! 

Rekommenderas varmt.  🙂

Finns det någonting annat som era katter tycker om (leksak, värmekudde etc) som ni kan rekommendera?

Cat Activity Poker Box

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
kalindas
2014-12-27 16:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mina fick ett klösträd. 😃

/Elisa

rutigduk
2014-12-27 18:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Våra kissar fick en värmefilt som de älskar och även en tunnel som de busar massor i :)

rutigduk
2014-12-27 18:31
#3

Mysigt och varmt i filten :)

Denna kommentar har tagits bort.
rutigduk
2014-12-27 18:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nämen, försökte lägga upp bild med telefonen men bilden kom aldrig med… Testar igen ;)

Fielie
2014-12-27 21:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Mina katter hade en speciell favorit plats i soffan intill elementet, där alla ville vara och trångt blev det, så jag köpte en tv bänk på Ikea och la dit fleece filtar, så en smart kattförvarings lösning blev det här och det blev populärt.

Annons:
alltidsiames
2014-12-28 18:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tummen från Tummensagorna! Bästa villebrådet tycker Sudden. Man kan bada den i vattenskålen.

Upp till toppen
Annons: