Annons:
Etikettutställning
Läst 2031 ggr
Attacks
2014-12-14 18:43

Første show i USA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Tidligere i høst flyttet Diva til California, og skal bygge opp et nytt avlsprogram der . Vi er veldig spente på hvordan det går etter hvert. Den nye eieren tok flyet til Norge og tilbrakte en uke her før hun reiste hjem igjen. Fantastisk hyggelig dame.

Hun forelsket seg helt i de 2 fargeklattene mine, jentene til Dinky og Ozzie. Jeg måtte gå litt i tenkeboksen før jeg sa ja til at hun fikk lov å kjøpe en av jentene. Valget ble på Coctail.

Hun ble raskt meldt på en stor utstilling i Arizona og nå i helgen har hun sin debut. Der er over 100 kattunger som tevler om ulike titler og grupper, og hun gjorde det bra på første show ettersom jeg forstod. Viktigst er at hun syns dette var veldig morsomt, og kommer til å bli stilt mer neste år.

Coctail har ikke typen som show katt i Fife`, men i CFA er hun perfekt.

4 Best of breeds 1 2 nd best of breed. Not bad for her 1st CFA show

Coctail flyttet til California forrige helg faktisk, og ble gode venner med Diva kort tid etter. Med på reisen  reiste min gode venninne og samarbeidsparter i oppdrettet, så hun fikk seg en juleshoppingsferie samtidig. 🙂

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
kalindas
2014-12-14 22:13
#1

Kul! Grattis! 🌺

/Elisa

Carlitos
2014-12-15 11:03
#2

Grattis! En riktigt fin dam!

kitte
2014-12-15 11:32
#3

Grattis! Vad kul!🌺

lynxlo
2014-12-15 18:33
#4

Jätteroligt! Grattis!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

GunillaSverkersson
2014-12-16 13:02
#5

Grattis , vilken skönhet

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

MissMaven
2014-12-16 14:27
#6

Vilken vacker och elegant katt! Grattis! Hoppas att hon trivs bra i sitt nya hem! 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Attacks
2014-12-16 17:15
#7

Tusen takk 🙂

Ja, hun kommer nok til å trives godt i sitt nye hjem. Da Carolynn leverte henne, møtte dem en lykkelig og glad Diva i døren. Diva har alltid vært fryktelig sær og spesiell, men hun elsker sin nye matmor og er meget bortskjemt. Diva får fortsatt kokt kyllingfilet hver dag, og når hun blir drektig får hun nok 2 om dagen 😃 Nye matmoren kjører flere stater for å få tak i Acana som Diva er så glad i utenom.  Nå er det ikke en like sær katt som flyttet inn der forrige helg, Coctail er en glad spirrevipp som er svært enkel i kjøkkenveien, hun spiser hva som helst. Diva er glad i mat hun også, men hallo, hun heter jo Diva, så da er man en diva og oppfører seg deretter…. :-))

Det blir kjempemorro å følge dem begge to, det beste er at dem stortrives så godt begge to.   Coctail hadde rullet rundt på dommerbordet og sjarmert alle som møtte henne. Det er en riktig ADHD-loppe som flyttet over, og det er kjempegod reklame for meg. Det at dem er så trygge og glade.❤️

Nå er visst planen at Diva snart skal parres for hun har fått noen tittler allerede, mens Coctail skal stilles litt å få noen fine CFA titler først. Neste show var visst i Las Vegas etter jul. Lille snuppa blir jo mer bereist enn meg jo - blir litt misunnelig 😉

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: