Annons:
Etikettavelshane
Läst 2920 ggr
MaritaMedLångtAnvändarnamn

Singeltjej söker erfaren grabb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej! Har en helt underbar chokladfärgad orientalhona som är strax över året och nu känns redo för att bli mamma för första gången! Hon har en riktig toppenpersonlighet där lek såklart värdesätts högst, men vi (hennes personliga uppassare) nog kommer på en ganska bra andraplats :) vi bor ute på landet med barn på 8år och en pensionerad sphynx tjej som sällskap. Det vi söker hos en framtida fling till Ulla är framförallt erfarenhet. Då detta är första gången vi driver avel så kommer det nog komma upp en hel del frågor på vägen, så support värdesätter vi högt. Men såklart hade det även underlättat med logistiken om vi ligger någorlunda nära varann, vi bor mitt emellan göteborg och borås. Om någon skulle vara intresserad eller om ni saknar någon info så är det bara att hojta till, vi är öppna för alla möjligheter och förslag! Ulla har hittills löpt med 6veckors intervaller och har precis avslutat ett, så nästa löp lär väl bli i mitten/slutet av december. Lägger in lite bilder på singeltjejen!

Annons:
kalindas
11/14/14, 8:08 AM
#1

Du har ett antal fina hanar i närheten av dej. En röd hane i skene/kinna trakten som jag tror kan vara fertil nu. Sen har du en cremevit i Bollebygd som är chipkastret/rad och en röd/vit unghane i Falkenberg. Kan även hända att hon i Falkenberg har en chokladmaskad siameshane  fertil.

Men ring Kerstin i Bollebyggd så kan hon skicka dej vidare om hon vet någon fin hane. http://www.lejonhjarta.n.nu/kontakt/contact

/Elisa

lynxlo
11/14/14, 9:41 AM
#2

Hej Marita! Fyll i din profil som komplement till ditt inägg/annons. Lycka till med avelsplanerna, om det är er första gång kan jag varmt rekommendera Ylva Stockelbergs bok Kattuppfödning Avel och Genetik. 😊

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

MaritaMedLångtAnvändarnamn
#3

Då var profilen uppdaterad! Du råkar inte ha länk eller kontaktuppgifter till de med hanar i närheten? Pratade med Kerstin häromdagen och hon skulle kolla runt lite, får se om hon hittar något spännande :)

kalindas
11/14/14, 1:04 PM
#4

#3
Kolla med Zamirs (Barbro Carlsson). Kan hända att hennes chokladhane är fertil fortfarande. Sen har hon en fin röd/vit som borde vara fertil snart.
http://zamirs.se/
Hemsidan är inte uppdaterad på evigheter, men kontaktinfo stämmer.

/Elisa

Lejonhjarta
11/16/14, 1:41 AM
#5

#4 Barbros är choklad är kastrat. Jag kollade ju med henne då Babban löpte. Men hennes rödvita kanske kan ara aktuell snart… :-) Ja det är synd inte Sim är fertil, tror det hade blivit fina ungar v dom 2…

Upp till toppen
Annons: