Annons:
Etikettkattprat
Läst 1478 ggr
Kattkvinna1
10/11/14, 11:33 PM

Aldrig mer Bagarmossens djursjukhus!

Man ska dock inte lämna in sitt djur under sommaren till Bagarmossens djursjukhus då de är underbemannade. De har icke färdig utbildade veterinärer som jobbar och ställer fel diagnoser. För mig var det en mardröm då den studerande veterinären rekommenderar mig att låta min katt somna in utan att veta vad det är för fel.Min katt fick även ligga inne i flera dagar och ha jätte ont för att de var underbemannade och prioriterade andra fall.De läste inte min katts journal där det stod tydligt vad han hade för problem och felbehandlade honom. Efter över en vecka så tog en färdigutbildad veterinär  mina ord på allvar och behandlade honom och idag så är han en pigg och frisk katt. Har haft även andra katter där och det är inte heller en rolig historia. Jag kommer Aldrig mer  lämna in mina djur till Bagarmossens djursjukhus.

Annons:
Cindy S
10/11/14, 11:40 PM
#1

Går det att anmäla dem? Stämma?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Lamina
10/12/14, 2:59 AM
#2

Hmm… Själv har jag bara bra erfarenhet av dom. Sen jag flyttade ner till Sthlm för 2 år sen så har dom räddat livet på en av katterna 2 gånger och hunden en gång. Men jo, jag har hört det talas om att dom inte ska vara bra. Men vart annars ska man åka..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

kajsa1004
10/12/14, 7:32 AM
#3

Har god erfarenhet av Bagarmossen, efter ormbett. Annars kan jag rekommendera veterinär Constantin vid Roslagstulls djursjukhus.

Upp till toppen
Annons: