Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1614 ggr
Bokmalin
2014-09-13 11:28

KATTUNGE SÖKES!

Hej! Vår familj (två vuxna, fyra barn 11-19år, två norska skogkatter och en liten terrier) söker en cool och social siames lr oriental, helst hane, som vill dela liv med oss i en villa i Solna. Vi har tidigare haft liten uppfödning av NFO och då också ställt ut - det är inget vi lockas av nu, så det är sällskap som gäller. 

Har du, eller känner du någon, som har kissen vi söker  - hör av dig! 

Mvh, 

Malin

Annons:
Lejonhjarta
2014-09-13 11:36
#1

Är det vuxen du söker eller kattunge? Har en kull kattungar som är snart 3 v. Om dom blir som sina storasyskon i samma kombi så kommer dom bli oerhört framåt och sociala.

Bokmalin
2014-09-13 11:42
#2

Det är kattunge vi söker.  Låter spännande med dina små! Jag ska följa dem på hemsidan. Vid vilken ålder brukar du vilja ha dem tingade?

Garmabias
2014-09-13 12:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi har en liten ljuvlig cool tjej på 15 veckor som ev är till salu. Carme är en chokladtickad padda oriental född 1/6-14.  Kika in på min blogg/hemsida

www.garmabias.blogg.se eller på facebook Garmabias cattery Charlotte Hansson

Bokmalin
2014-09-13 17:43
#4

Oj vilken liten goding! Har sett hennes fina syster här också, "Vesta". Vi hade ju i första hand tänkt oss en hane men… Har du fler spekulanter? Det är ju en bit till Skåne så vi kan inte bara slänga oss förbi. Det viktigaste för oss är förstås temperamentet, att hon är social och "cool" i bemärkelsen trygg, så att hon pallar att flytta in i en såpass omfattande familj…

Smaningom
2014-09-13 17:50
#5

Bokmalin, du hr ett meddelande från mig!

Garmabias
2014-09-13 19:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag kan mycket väl tänka mig att hon skulle matcha er familj perfekt. Hon är inte hundvan men har en trygg och bra personlighet som gör att hon skulle trivas med er alla. Hon är lugnare än sin syster men å andra sidan mycket mera knäkatt. Hon älskar människor kel och sova tätt tillsammans om natten. Jag har inte direkt lagt ut någon annons på henne förutom på facebook då jag helt enkelt är så förtjust i henne själv. Vi miste pojken i kullen Calypso och det blev stor sorg och tragedi. Han dog i tarminvagination och innan jag riktigt fick grepp om denna hemska sjukdom vågade jag inte sälja hans syskon. Du får gärna höra av dig och jag tycker inte att avståndet ska behöva sätta käppar i hjulet😉

Annons:
Garmabias
2014-09-13 20:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Carme mystjejen är leverans klar och väntar på den rätta😃

Liltith
2014-09-13 21:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Har en kille till salu här men det är ju oxå en bit :)

Myzakatt
2014-09-14 12:12
#9

På Åland finns det en chokladhane som är till salu på 5 veckor. Leveransklar vid ca 12-14 veckor Du kan maila mig på e.wicksell@aland.net

Lejdet
2014-09-15 12:32
#10

Jag har två kullar med OLH , siameser , balineser och SYS. Sammanlagt elva stycken. Ena kullen är två veckor och finns på Ekerö och andra är en vecka och finns hos mig i Hallstavik ovanför Norrtälje

Upp till toppen
Annons: