Annons:
Etikettomröstning
Läst 3028 ggr
MissMaven
8/18/14, 10:31 PM

Du och din katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur beter sig din katt, vad gör den på dagarna och är den sur på dig när du varit borta en längre tid?  🙂

P.S. Bry er inte om att det sker en rättning av svaren i slutet, det finns inget rätt eller fel svar!

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Maria29
8/19/14, 10:10 AM
#1

Himla roligt "test" mina katter vet att de är härskare och jag deras följare men vad vore livet utan dem. ❤️

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Lillatassen
8/19/14, 11:06 AM
#2

Kul test! Vad skulle jag göra utan mina små terrorister.. ❤️

MissMaven
8/19/14, 11:37 AM
#3

Ja, som någon sade (fast vi vet att våra pälsbäbisar älskar oss! 😃 ):

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Felicula
8/19/14, 12:09 PM
#4

Svårt att svara på när man har flera, har t.ex. en som gömmer sig undan dammsugaren, en som värdigt går undan när den måste och en som attackerar den … och där fanns inget "lite av varje" att välja på. Det fanns inte heller något val med lek som alternativ till vad de gör mycket av, men svarade så gott det gick. Jag ser oss som olika varelser som delar ett hem på lika villkor, alla måste få plats för sitt. Jag är gruppens ledare, men jag försöker vara det på ett mjukt och vänligt sätt så att de ska känna sig väl till mods hela tiden.  Man kommer längst med samarbete, är min paroll.

MissMaven
8/19/14, 12:22 PM
#5

#4 Det var meningen att göra en rolig, inte så vetenskaplig test.  Våra katter är också helt olika när det gäller vissa saker, men det är som du säger, vi alla delar vårt hem och alla måste få plats för sitt. 🙂

Javisst, man borde ha haft 'lite av varje' och 'någonting helt annat'  variant till alla frågor, men jag missade två (tror jag) och det går tyvärr inte att ändra i efterhand när man redan publicerat den. 😕

Man har mycket begränsningar med kluringar på iFokus, men det är roligt, tycker jag att göra sina egna ändå! 🙂 Alla kan göra dem. 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
8/21/14, 11:11 PM
#6

Rolig Kluring Jelena 😃

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: