Annons:
Etikettutställning
Läst 1551 ggr
Malamis
8/4/14, 8:25 PM

Burskynkesfråga

Halloj

Är det någon som har en aning om man kan få till ett burskynke som passar både enkel och dubbelbur utan att se knöligt ut?

Hur ska man tänka om man vill försöka sig på att sy ett, eller ännu hellre, finns det någon som är duktig som syr upp, då jag har tummen rätt mycket mitt i handen? :)

Annons:
jillan
8/4/14, 8:49 PM
#1

Jag har ett dubbelskynke som jag även använder till enkelbur:) går jättebra! Ser inte konstigt ut. Så sy ett dubbelt. Då kan du använda det till båda bursorterna:)

Malamis
8/4/14, 9:33 PM
#2

Tack för svar! :)

Hur gör man då? Viker taket dubbelt eller? Blir väggarna liksom vågade som en gardin på en enkelbur och utdragna på en dubbelbur om du förstår hur jag menar? :)

jillan
8/4/14, 9:48 PM
#3

Ja, jag viker taket dubbelt. Även botten. Det blir ju mer tyg på sidorna bara:)

MonicaLagerquist
8/6/14, 5:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har sytt ett par såna burskynken och då har jag ibland helt enkelt sytt två tak.

Vill du ha hjälp så kan du kontakta mig.Jag syr på beställning.Har även brodyrmaskin om du vill ha stamnamnet eller något annat broderat på taket.

Det här har jag sytt till en nakenkatt.

Stolt ägare till fem La permer

Carlitos
8/6/14, 11:15 PM
#5

Janitas Design, jätte fina men kostar lite.

Nilla
8/8/14, 7:32 AM
#6

Så fint! Och så rolig text, haha! 😃

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
MonicaLagerquist
8/8/14, 9:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Sen har jag ett låneskynke som jag lånat ut en gång till en annan ras

Man slipper göra en massa trista saker när man sitter ute u syrummet och jobbar.

Stolt ägare till fem La permer

Malamis
8/8/14, 4:00 PM
#8

#4 Jättefint!

Jag håller på och registrerar stamnamn så jag kan ju skicka ett meddelande när jag vet vad det blir! :)

MonicaLagerquist
8/8/14, 5:56 PM
#9

#8 Gör så.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: