Annons:
Etikettkattprat
Läst 993 ggr
berthagenn
2014-07-30 09:45

Kattskit kan bli cancerbotemedel

Annons:
kalindas
2014-07-30 10:28
#1

Låter ju lovande. ;-)

/Elisa

berthagenn
2014-07-30 11:52
#2

Kan man ju säga hahahahah. Skitsnack säkert hahahhahahahhaha!

Nilla
2014-07-30 12:12
#3

ja där ser man. :D

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

lynxlo
2014-07-30 12:58
#4

Dags att börja spara då! 😖

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

MissMaven
2014-07-30 14:41
#5

Alltså, Aftonbladet…  de skriver mycket om just kattbajs! 😃Samma parasit, samma tidning, för ett tag sedan:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15901434.ab

Men javisst kan allt vara både bra och dåligt. 🙂

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MissMaven
2014-07-30 14:43
#6

Sorry, kan inte sluta med Aftonbladet och kattbajs. 😃 

Några till av deras tidigare rubriker: 

  • Kattbajs är bra gödsel” | Nyheter | Aftonbladet
  • Döms för att ha kastat kattbajs | Nyheter | Aftonbladet
  • Djurinspektör förgiftad av kattbajs | Nyheter | Aftonbladet
  • ### Aftonbladet nyheter: Grannar bråkar om kattbajs

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
berthagenn
2014-07-30 15:15
#7

hahah sicken grej alltså att man kan vinkla denna skiten på så många sätt hahahaah

Marr
2014-07-30 22:00
#8

Min immunitet har höjts från 0 till tillfredställande god genom homeopatika. Tänk om det var kattskit jag fick? Ja då skulle jag förvånas med ett par hick… Nä det var echinacea  bl.a har man sagt, hoppas det inte var något annat jag fick för då blir jag lite lack.

Tänk om det inte är skitsnack bara? Å vårat kattbajs blir en högexplosiv vara? Fast det låter ju sannerligen inte klokt och ingen underbar vara verkar det att intaga, om det inte är kokt.

 Kanske det är en hit med catshit? Måste läsa mera om detta, ska man det äta det eller genom artärer det förtära? Nu min hjärna känns överhettad. Men ska ej låta mig av detta förfäras . 😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2014-07-31 05:00
#9

Skämt åsido och rubriken låter lite kul, men cancer är ju en hemsk sjukdom och en stor tragedi för dom som drabbas där man inte lyckas bli frisk.😕 

Skulle detta vara sant och verka fungera så är det ju fantastiskt. Undrar om man någon gång tänker använda sig av det?

Jag kan tänka mig det finns fler botmedel runt omkring oss, som vi inte har en aning om…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

MissMaven
2014-07-31 10:03
#10

#9 Absolut, jag håller med dig.

Det kommer säkert att fungera; både modifierade virus och parasiter som är gjorda till en ny (för människor) oskadlig form kommer att användas mycket mer i framtiden för att bekämpa cancer och diverse autoimmuna och inflammatoriska sjukdomar, det tror jag.

Aftonbladet kör mycket på sensacionalism och bombastiska (och inte så sällan underhållande) rubriker, men jag har läst fler artiklar om det på engelska, bland annat en som de referar till här också: http://www.medicalnewstoday.com/articles/279776.php

Det låter mycket lovande!

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
2014-07-31 10:30
#11

Låter ju bra att parasiter dödar parasiter. Får hoppas att det funkar. 🙂

/Elisa

Marr
2014-07-31 11:46
#12

Mycket intressant & Tack för länken som var mycket bättre än Aftonbladets!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[idaskoog]
2014-08-01 19:29
#13

Då är det dags att börja samla på kattskit då!! Hahaha man kan ju tjäna storhovan på detta!! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: