Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1264 ggr
Carlitos
7/4/14, 8:31 AM

Toby for Toby =Precious

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Carlitos One Sharpe Knife (Toby) finns tillgänglig. Han skulle flyttat till en rar tjej i Norge, men som av ändrade förhållanden blev tvungen att hoppa av. Det hon som döpt honom till Toby for Toby och det betyder som jag skrivit precious :) vi kallar honom för Toby för han passar verkligen bra till det namnet . Toby kräver mycket uppmärksamhet, pratar mycket å gillar både att busa å gosa! Toby säljs endast till ett hem där det finns kattkompisar. Är du rätt slav för Toby? Skicka mig ett pm. Han kommer att ställas ut på Boråskattens utställning nu den 27:e Juli tillsammans med sina syskon :) Toby är född 140129 mer info och bilder finns i tidigare inlägg Vilda och Sims kattungar. Vi har inte bråttom att hitta ett hem till Toby… Det viktiga är att vi hittar RÄTT hem!

Annons:
Carlitos
7/4/14, 8:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Carlitos
7/4/14, 8:34 AM
#2

Klicka på bilden så hamnar den i rätt läge ;)

kalindas
7/4/14, 9:33 AM
#3

Jättefin! ❤️

/Elisa

[SE* Qjou´z]
7/4/14, 10:22 AM
#4

Han är jättefin, synd att vi inte träffas för jag ställer på lördagen 26 juli 😉

Carlitos
7/4/14, 12:58 PM
#5

Ja #4 det var ju synd… Vi åker upp på lördag em. å sover på hotell till söndag, är ju en bit å köra .

lynxlo
7/4/14, 9:52 PM
#6

Han är superfin! 😍 Skönt att ni har tiden på er sida och kan invänta perfekta hemmet för Toby. Håller tummarna för er!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
kitte
7/4/14, 9:55 PM
#7

Jättefin!❤️

GoodWibes
7/5/14, 7:50 PM
#8

Ligner litt på pappa'n sin.

Attacks
7/5/14, 9:48 PM
#9

Vakker gutt ❤️

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Carlitos
7/6/14, 9:40 PM
#10

#8 ja visst gör han!! Samma goa näsa å pussa på ;)

Upp till toppen
Annons: