Annons:
Etiketttillsalu
Läst 792 ggr
[SE* Qjou´z]
6/29/14, 9:26 AM

Deppie SYS n03 21 till salu...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SE* Qjou´z Deep in Touch har fått flytta hem igen då hans nya ägare var allergiska och att deras honkatt inte tyckte om honom så han levde ett ensamt liv som en liten kattunge inte skall.

Om du tycker att Deppie skulle passa in i eran familj önskar jag att Du/ni inte är allergiska och att ni har en likasinnad lekkamrat till Deppie som är en underbart härlig och rolig kille som vid första ögonblicket kände att han var hemma igen så fort han kom innanför min dörr…

Deppie kommer bli en stor hane men mycket elegant med fina höga ben, läng kropp och i nosen, har en fin vacker topp och huvud och hans temperament är fantastiskt underbart ❤️ vill man prata med tidigare ägare går det bra.

Min Bloggadress: www.figgelina64.bloggagratis.se

lisa.prytz@live.se

Välkommen att höra av dig om Deppie men även Dakotah brodern till Deppie finns till salu och kan flytta ihop ❤️

Annons:
[SE* Qjou´z]
6/29/14, 9:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 9:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 9:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

.

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 9:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

.

kalindas
6/29/14, 9:30 AM
#5

😍

/Elisa

johannaandersen
6/29/14, 10:43 AM
#6

Lisa hade jag haft den summan pengar som bara låg och skräpade hade jag utan tvekan kommit och hämtat lilla Deppie på en gång!! Är så kär i den lilla sötnosen. Det dyker upp många underbara bilder på vackra kattungar här på forumet men ända sedan du la upp de första på Deppie har jag varit såld, kärlek vid första ögonkastet verkligen :) Ska erkänna för er att jag tänkte för mig själv att "om, OM han skulle bli till salu igen kommer jag och köper honom!" men nu är man nyss hemkommen från långresa till Japan och möjligheten finns bara inte 😭 Istället håller jag tummarna för lilla Deppie och hoppas att han snart hittar sitt kärleksfulla hem! (Men vem vet vad som kan hända, man ska aldrig säga aldrig… :) ..)

Annons:
[SE* Qjou´z]
6/29/14, 11:04 AM
#7

Åhhhh…så fint du skriver om deppie och så det värmer och ja, han är en underbar och mycket speciell SYS kille så underbart go, busig, mysig och smälter så fint in med andra katter så det var honan i andra hemmet som inte ville ha sällskap efter 6 år som ensamkatt 😐

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 12:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Deppiebusbilder 🤪

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 12:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

.

[SE* Qjou´z]
6/29/14, 12:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Inte en lugn stund sen deppie kom hem, men han har roliga upptåg så det blir mååånga härliga skratt 😃

Upp till toppen
Annons: