Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1063 ggr
IdaIsa
6/25/14, 10:24 PM

Kattunge sökes runt Gbg

Jag och min sambo letar efter en ny familjemedlem! Vi miste nyligen vår siamestjej och söker nu efter en kompis till oss och vår andra 2-åriga siamestjej Cookie. Vi bor i en 3:a i Göteborg och är inte ute efter en utställningskisse utan bara som sällskap och att skämma bort. Vi kan tänka oss både hona och hane och balines/siames/oriental.

Annons:
kalindas
6/26/14, 8:12 AM
#1

Barbro Carlsson på Zamirs katteri i Falkenberg har kattungar som söker hem. http://zamirs.se

/Elisa

Felicula
6/26/14, 12:36 PM
#2

Jag har en liten go grabb till salu. Leveransklar.

Lejonhjarta
6/26/14, 12:41 PM
#3

Å du e som sagt välkommen hit. 🙂

Felicula
6/26/14, 1:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

PS Jag har PM:at dig här på iFokus. Det är den här killen som är till salu

Missannas
6/26/14, 1:29 PM
#5

Hej och välkommen hit 🙂

Beklagar förlusten av er siamestjej men tycker ni gör helt rätt i att söka kompis till er Cookie (roligt, jag har också en Cookie och bor i Göteborg 🙂) 

Mitt tips är att skriva lite mer om er och gärna ladda upp en bild (om det går). Kontaktuppgifter är också bra. Vi är lite petiga här med våra annonser 😉annonsreglerna finns i välkomsttråden som ligger under "aktuellt just nu" och som länkas till i mitt välkomstmeddelande till alla nya medlemmar.

Lycka till i sökandet! 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

IdaIsa
6/26/14, 7:21 PM
#6

Hej Anna! Läste om dig och era katter när vi var hos veterinären nyss faktiskt! :) Så då såg Jag bilden på eran Cookie, ganska lik våran Cokkie faktiskt! ;) Superfina allihopa! Det var ett bra tips, det ska jag göra. Har inte varit inne här på nästan ett år så har varit lite dålig på att uppdatera min sida. :) Lejonhjärta - Det ser vi fram emot! Tack för alla tips!

Annons:
IdaIsa
6/26/14, 7:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är våran Cookie som är lite uttråkad just nu när hon är ensamkatt!

IdaIsa
6/26/14, 7:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8
Missannas
6/27/14, 11:52 AM
#9

#6 Roligt 🙂 tack!

Vilken fin Cookie ni har, hoppas ni får tag på en passande kompis snart!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[SE* Qjou´z]
6/27/14, 5:56 PM
#10

Hej!

SE* Qjou´z har kattungar till salu, en SYS  n03 a21 hane och en OSH n03 24 hane, dem är leveransklara. Dakotah skall ställas ut 25 juli i Ulricehamn, Deppie kommer tillbaka hem imorgon på grund av allergi hos både matte och husse.

Min blogg: www.figgelina64.bloggagratis.se

lisa.prytz@live.se

Välkommen att kika in och höra av dig

Mvh Lisa

Attacks
6/27/14, 7:04 PM
#11

Jeg har en liten rød og hvit orientalergutt som er for salg. Vi skal også gjøre våres beste for  å ta en shoppingtur mot Gøteborg i slutten av juli/starten av august. Han er leveringsklar  da :-)

Her er annonsen med litt bilder, flere bilder kan fåes privat :-)

http://siames.ifokus.se/discussions/53a04397ce12c41b32000100-rdspottet-bicolour-gutt-for-salg?discussions-1

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: