Kattungar till salu/sökes

Kattunge sökes runt Gbg

2014-06-25 22:24 #0 av: IdaIsa

Jag och min sambo letar efter en ny familjemedlem!
Vi miste nyligen vår siamestjej och söker nu efter en kompis till oss och vår andra 2-åriga siamestjej Cookie.
Vi bor i en 3:a i Göteborg och är inte ute efter en utställningskisse utan bara som sällskap och att skämma bort.
Vi kan tänka oss både hona och hane och balines/siames/oriental.

Anmäl
2014-06-26 08:12 #1 av: kalindas

Barbro Carlsson på Zamirs katteri i Falkenberg har kattungar som söker hem. http://zamirs.se

Anmäl
2014-06-26 12:36 #2 av: Felicula

Jag har en liten go grabb till salu. Leveransklar.

Anmäl
2014-06-26 12:41 #3 av: Lejonhjarta

Å du e som sagt välkommen hit. Glad

Anmäl
2014-06-26 13:02 #4 av: Felicula

PS Jag har PM:at dig här på iFokus. Det är den här killen som är till salu

Anmäl
2014-06-26 13:29 #5 av: Missannas

Hej och välkommen hit Glad

Beklagar förlusten av er siamestjej men tycker ni gör helt rätt i att söka kompis till er Cookie (roligt, jag har också en Cookie och bor i Göteborg Glad

Mitt tips är att skriva lite mer om er och gärna ladda upp en bild (om det går). Kontaktuppgifter är också bra. Vi är lite petiga här med våra annonser Skämtarannonsreglerna finns i välkomsttråden som ligger under "aktuellt just nu" och som länkas till i mitt välkomstmeddelande till alla nya medlemmar.

Lycka till i sökandet! Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2014-06-26 19:21 #6 av: IdaIsa

Hej Anna! Läste om dig och era katter när vi var hos veterinären nyss faktiskt! :) Så då såg Jag bilden på eran Cookie, ganska lik våran Cokkie faktiskt! ;) Superfina allihopa! Det var ett bra tips, det ska jag göra. Har inte varit inne här på nästan ett år så har varit lite dålig på att uppdatera min sida. :) Lejonhjärta - Det ser vi fram emot! Tack för alla tips!

Anmäl
2014-06-26 19:23 #7 av: IdaIsa

Här är våran Cookie som är lite uttråkad just nu när hon är ensamkatt!

Anmäl
2014-06-26 19:24 #8 av: IdaIsa

Anmäl
2014-06-27 11:52 #9 av: Missannas

#6 Roligt Glad tack!

Vilken fin Cookie ni har, hoppas ni får tag på en passande kompis snart!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2014-06-27 17:56 #10 av: [SE* Qjou´z]

Hej!

SE* Qjou´z har kattungar till salu, en SYS  n03 a21 hane och en Osh n03 24 hane, dem är leveransklara. Dakotah skall ställas ut 25 juli i Ulricehamn, Deppie kommer tillbaka hem imorgon på grund av allergi hos både matte och husse.

Min blogg: www.figgelina64.bloggagratis.se

lisa.prytz@live.se

Välkommen att kika in och höra av dig

Mvh Lisa

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.