Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 994 ggr
Felicula
2014-06-18 13:35

Lycka till lilla Eytkan "Piraten"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försten ut från hemmet blev Eytkan, som ska bo i Köping med en 7 månaders burma. Känns bra med nya ägaren och allt, men jag grinar givetvis en skvätt ändå. Det är den första kattunge jag säljer och hela kullen har varit så emotionell efter alla bakslag jag haft tidigare när jag har försökt … Måste bara skriva av mig lite, man vet ju från början att man bara har dem till låns några veckor. Lycka till lilla Piraten (som nog ska kallas Elliot i sitt nya hem)!

Är det fler än jag som grinar när ni säljer kattungar? Även om det känns bra? Lite sån får man vara väl?

Annons:
kalindas
2014-06-18 13:49
#1

😍

/Elisa

tuska
2014-06-18 14:53
#2

 Det har hänt att man fäller en tår vid avskedet. Det är nog fler än du och jag som gör.  Lika tårfylld blir man när man hämtar en ny bebiskatt.

Felicula
2014-06-18 22:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag fick nyligen ett foto som nya ägaren har tagit där lille Piraten redan bekantar sig med sin nya kompis, en lilamaskad burma som är 7 månader. Känner mig varm i hjärtat och stolt över min lilla tuffing.

AngelsCo
2014-06-19 07:43
#4

Duktig och trygg liten kille :)

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
2014-06-19 08:51
#5

Japp!! Jag gråter,någon gång har jag lyckat hålla mig till nya ägaren är utom synhåll… 😉 Man får absolut "vara sån"! ❤️

Lycka till i nya hemmet!

Felicula
2014-06-19 16:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

… och så gråter jag en skvätt igen i dag då. Nu har Taronyu också flyttat. Även han kommer att få det bra med både en annan oriental och en huskatt som kompisar, men jag saknar dem ju förstås. Han låg i mitt knä hela kvällen i går, som om han visste på något sätt, för han har inte varit någon stor knäkatt annars. De vet nog mer än vi kan föreställa oss. Och ändå har jag haft tid på mig att släppa taget, för han är den som varit bokad längst. Nå, det vore kanske underligt om jag inte fällde en tår. Skönt att höra att man inte är ensam :) Önskar givetvis även den här killen all lycka i livet!

Annons:
Upp till toppen
Annons: