Annons:
Etiketthobby
Läst 3232 ggr
elinoreelouise
6/1/14, 10:13 PM

En balines, en siames och en oriental!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Målade med Akryl för första gången idag och självklart målade jag då några av mina favorit kattraser. Tråkigt nog tycker jag inte att man ser så väl att de är just den orientaliska rasen, nått tips på att förstärka detta? Vill inte att dom ska se verklighetstrogna ut utan meningen är ju att de ska se lite animerade ut :) menmen tips mottages gärna! Ville bara dela med mig av denna bild då jag vet att alla ni här beundrar dessa raser lika mycket som jag ;). Finns de fler som målat siameser och liknande får ni gärna dela era bilder i kommentarsfältet. Ha en bra kväll! / Elinore

Annons:
RoxannaS
6/1/14, 10:20 PM
#1

Söta! 😃


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Attacks
6/1/14, 10:55 PM
#2

Så flink du er :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

GunillaSverkersson
6/2/14, 9:18 AM
#3

Vad duktig du är jag gillar katten längst till höger, ser så glad ut i hållningen

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

kalindas
6/2/14, 9:44 AM
#4

Jättefina!
Om du vill få dem mer extrema, så prova att göra öronen större. 🙂

/Elisa

kitte
6/2/14, 10:32 AM
#5

Jättefina! Förstora öronen och placera dom lite lägre så blir dom lite mer extrema, men jag tycker att dom är väldigt fina som dom är🙂

elinoreelouise
6/2/14, 11:33 AM
#6

Tack så jätte mycket allihopa och tack för alla tips! ska försöka mig på att måla lite fler siameser tror jag och försöka göra lite mer humoristiska fast söta bilder med mer extrema drag! :)

Min favorit är faktiskt balinesen, men de kan vara för att jag nästan hela mitt liv har velat ha en balines ;)

Annons:
elinoreelouise
6/2/14, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

De vart visst en liten siamestjej idag ;)

RoxannaS
6/2/14, 5:30 PM
#8

Åh men gud så söt!


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
elinoreelouise
6/2/14, 5:45 PM
#9

Oj hur vänder man den åt rätt håll? haha

kitte
6/2/14, 5:52 PM
#10

Jättefin!

Lejdet
6/2/14, 8:13 PM
#11

jättefint målat, men tänk på att siamesen/orientalen etc.har en konvex profil, inte konkav. Den ska gå som en uppochnervänd banan liksom. Din katt till höger har en konkav profil😉

Upp till toppen
Annons: