Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 1837 ggr
Boggsvea
5/27/14, 3:50 PM

Stinas Sia / Oriental bebisar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stinas, SIA / Oriental bebisar är nu tre veckor,26 maj.Växer och mår bra efter omständigheterna. 

Det som inte får hända hände  i onsdags morse.De fem små kattungarna miste sin mor, 2 veckor gamla.Vi åkte till Veterinären mitt i natten.Men det var redan försent när vi kom fram var hon redan död (20 min).

Jag matar bebisarna dygnet runt med babycat milk och det går så bra

 Småttingarna växer bra och jag har god hjälp av dvärgpudeln Lovis och "pappa" Ragnar (kastrat).Dom är fantastiskt duktiga med bebisarna.Utan dom som hjälper att hålla dom små liven varma och rena vet jag inte hur det skulle gå.

Saknaden och sorgen är stor efter vår älskade Stina. Men jag lovar att hennes barn ska få bästa tänkbara vård och kärlek och växa upp till harmoniska, fina katter.

R.I.P älskade Stina❤️ / Birgitta S* Pepparkornsögas

(På bilden Lilla Gandalf ).

SE*Pepparkornsögas Skrattar

Annons:
Saffran0Spice
5/27/14, 3:53 PM
#1

Fy vad hemskt!
Styrkekramar till er 🌺

Hoppas allt går bra med era bebbar!
RIP Lilla Stina ❤️

Lejonhjarta
5/27/14, 6:27 PM
#2

Så fruktansvärt för er och för bebberna!! Vilken tur att du får hjälp med allt utom matningen, d underlättar ju en hel del. <3 Lycka till med hela familjen, en söting du visade på kortet! <3

kalindas
5/27/14, 6:35 PM
#3

Så hemskt att höra! 😕
Hoppas att det fortsätter gå bra med småttingarna och att de blir pigga och friska! ❤️

/Elisa

lynxlo
5/27/14, 6:40 PM
#4

Nej så sorgligt! 😭 Önskar er allt det bästa, skönt att småttingarna är i goda händer och tassar och ger er tröst genom denna svåra tid. Många klappar och kramar!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

L8sduckfeet
5/27/14, 7:29 PM
#5

Ja det är helt förskräckligt. Du är stark Birgitta!💚 Kram från oss

Hemsida - http://L88657.wix.com/duckfeets
Blogg - duckfeets.bloggo.nu

Felicula
5/28/14, 7:55 AM
#6

Oj så jobbigt! Hoppas du hittar en amma åt dem, för det är mycket matande, men så bra att de har en vuxen katt i alla fall, så att de har någon som kan lära dem allt. Lycka till med kullen!

Annons:
MissMaven
5/28/14, 9:49 AM
#7

Nej! 😕Beklagar så mycket.

Önskar er mycket lycka till, det är inte lätt att ta hand om de små, men vad bra att ni har hjälp från Ragnar och Lovis. ❤️ Det kommer att bli lite lättare om ett par veckor när de börjar äta annan föda också. Håller tummarna för er!

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

carinbrack
5/28/14, 10:08 AM
#8

Nämen ÅH vad sorgligt! Önskar att jag kunde hjälpa till!

Siameshona
5/28/14, 3:04 PM
#9

Usch va sorgligt! Lycka till med de små liven!

alltidsiames
5/28/14, 3:34 PM
#10

Har också flaskmatat en föräldralös så jag vet hur det är. Du gör ett jättejobb! Lycka till!

Missannas
5/28/14, 3:58 PM
#11

Fruktansvärt :( Beklagar verkligen.

Kämpa på med de små, vi håller tummarna.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

tuska
5/28/14, 7:51 PM
#12

   jag tror att det går bra du fixar det Birgitta med hjälp av Ragnar och de övriga katterna. Ragnar har en stor uppgift med hjälp av dej.  Jag håller tummarna för er, det vet du redan.

Carlitos
5/28/14, 10:52 PM
#13

Så tråkigt att höra, förstår att det är ledsamt :,( tur att du har extra hjälp med tvättning, putsning å "toalett ärenden ". Lycka till med dem små liven

Annons:
Saffran0Spice
5/29/14, 1:58 PM
#14

Hur går det med bebbarna? =)

S*Cupcakes
5/30/14, 12:43 PM
#15

Sov gott Stina. Behöver du fostermamma är du välkommen med bebisarna hem till mig.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Boggsvea
5/30/14, 1:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Mina små "pärlor" mår prima.Allt och går så bra med matning,mm. Här bilder på S*Pepparkornsögas Madame Butterfly. SIA n och lilla svartingen OSH Gandalf (tingad).

SE*Pepparkornsögas Skrattar

Boggsvea
5/30/14, 1:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Liten tuffing. S* Pepparkornsögas Madame Butterfly. SIA n, hona

SE*Pepparkornsögas Skrattar

Boggsvea
5/30/14, 1:26 PM
#18

Tack Jennie för erbjudande om amma.Men det går så bra att mata och dom har börjat med smakportioner också.Så fäst vod dom så jag kan inte lämna iväg dom heller ♥♡♥♡♥

SE*Pepparkornsögas Skrattar

Attacks
6/1/14, 11:01 PM
#19

Ønsker av hele mitt hjerte at det beste for de små. Er alles store sorg når man mister kattemor. Men nå er det ikke lenge igjen for det tyngste er over. Med sånn god hjelp av de 2 andre 4-bente, så vil dette gå bra :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: