Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1808 ggr
Rebeccajenny
5/7/14, 10:32 AM

Siames sökes!

Jag är ute efter en siames katt! har hela mitt liv vart katt tokig och har 4 älskade maine-coon katter hemma på min pappas gård. Jag bor nu i Göteborg tillsammans med min pojkvän och vill verkligen inte ta med mina katter ner hit för att sedan få bo i en lägenhet när dem är vana att va ute. Jag har läst mycket om siames katter och är helt förälskad, vilken ras!!!!😍 jag och min pojkvän bor i en stor tvåa och vi båda är vana att ha katt då även han har två katter i sitt föräldrar hem.

Så jag testar och ser om det kanske finns någon där ute som säljer siames katt, helst kattunge eller ungkatt då man från grunden får växa samman med katten på ett annat sätt🙂

Annons:
Lejdet
5/7/14, 11:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

om drygt två månader har jag tio flygfärdiga kattungar, fyra av dem redan tingade, men se min hemsida:

 www.torparkattens.hemsida24.se

I katniss kull finns det både siameser och balineser

Lejonhjarta
5/7/14, 1:57 PM
#2

Vi bor 4 mil öst om Göteborg och har både siames, oriental och sys (seychellois) kattungar tillsalu just nu. :-)

Tänk bara på att antingen bör man köpa 2 eller skaffa en annan katt/kattunge av liknande sort (behöver inte vara rasrent även om dom helst trivs med samma ras) då siameser etc inte mår bra att vara ensamma!

cerwinvegas
5/7/14, 8:11 PM
#3

Hej Hittar du inte rätt siames(trots att det så många fina) Så tycker jag att du kan köpa 2 fina orientaler istället 👍. Jag har ett syskon par till salu .Du kan titta på separat inlägg om Skönheter till salu. MVH Ann-Kristin

Upp till toppen
Annons: