Annons:
Etiketttillsalu
Läst 750 ggr
Felicula
2014-05-02 08:44

S*Felicula Tsaheylu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker ett nytt kärleksfulllt hem från mitten av juni. Mina föräldrar är S*Angels Co. Frucissière (Froufrou) och S*Angels Co. Corael.

Själv heter jag S*Felicula Tsaheylu och är en blåmaskad siamespojke. Jag finns just nu hos min uppfödare utanför Stockholm.

Jag är en riktig gosmupp, precis som min pappa.

Annons:
Leon1973
2014-05-02 08:57
#1

Fin han är

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Felicula
2014-05-02 09:04
#2

Ja, det är en stor och fin kille, både pappa och farmor är riktigt gosiga och det verkar som att han har ärvt detta.

kalindas
2014-05-02 09:19
#3

😍

/Elisa

kitte
2014-05-02 09:29
#4

😍

Felicula
2014-05-03 14:22
#5

Han är superfin. Blå siameser var bland det första jag tittade på när jag sökte min första katt i slutet av 80-talet. Och han är den förstfödda, det är därför hans namn betyder "band" (som i att man har en koppling).

info@houseofellen.se
2014-05-09 12:42
#6

Jag har tittat  på din hemsida och dina fina katter.  Jag har tittat lite extra på din blåmaskade pojke. Vad söt han är.

Jag har även sett på stamtavlan och ser att de har släktskap på pappans sida med mina siameser.  Jag förlorade min älskade blåmaskade siamesflicka Alice för snart två år sedan. Det har varit två år av saknad.  Jag har dock börjat att titta igen efter en siames eftersom jag tycker det är så underbara katter. Jag ställde ut Alice  en hel del eftersom hon var så vacker men framförallt så hade hon ett så underbart milt sätt.  Min dröm är att hitta en siames med samma mjuka temperament.

Annons:
Upp till toppen
Annons: