Annons:
Etikettkattprat
Läst 1347 ggr
Proktologi
5/1/14, 11:16 PM

Ensam katt :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sphynx fick tyvärr somna in förra veckan och här sitter jag med en översocial orientalhona som vägrar lämna mig ifred. Hur kan jag tillfredsställa hennes översociala behov? Ska ta en kull på henne i vinter och ska eventuellt ta en katt på foder innan dess. Men det är långt kvar och tankarna på att köpa in en ny katt nu när det är så många ungar som söker hem har kommit och gått men jag vette gudarn's. Vad göra ?

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Annons:
Lejonhjarta
5/2/14, 8:28 AM
#1

Å nej, detta har jag missat!! :-( Så ledsen för din skull… <3 ER skull! Men tyvärr inga tips. Vad har du kvar i kattväg?? Kram!

kalindas
5/2/14, 9:17 AM
#2

Tråkigt att höra om kompisen. :-(

Får hoppas att du hittar en kompis fort, för de kan bli väldigt krävande om de är ensamma.

/Elisa

Felicula
5/2/14, 9:46 AM
#3

Ja, trist när någon måste somna, och även trist om hon känner sig ensam. Vi har en härlig kull med ungar som söker nytt hem och de skulle älska att få en vuxen som sällskap. De går ju ända sedan början ihop med mina övriga fyra vuxna, så de är vana vid stora katter som ibland säger ifrån, men som oftast älskar att de små lägger sig intill och myser med dem. De är sex veckor nu.

Lejdet
5/2/14, 9:51 AM
#4

Jag har min 2-åriga Venus, numera kastrat som forfarande söker nytt hem. En otroligt social, orädd, lekfull Seychellois-hona.

Proktologi
5/2/14, 9:57 AM
#5

Kerstin- spiken blev gammal och utvecklade demens (var så osäker men visst var det så) och stress. I slutet var han rätt ohållbar beteendemönster och han kände tillslut inte ens igen mig längre. Vi provade allt möjligt och även omplacering men inget fungerade :( han är mycket saknad. Har ju haft honom väldigt väldigt många år. Sjukt jobbigt beslut.

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Proktologi
5/2/14, 10:01 AM
#6

Jag har kvar blixten. Men han är mer ute än inne och är världens surgubbe. Han är 9år och inte speciellt kattsocial av sig. SIA är ju innekatt så det är jag som får lida. Jag vill gärna ha en katt som går att ställa ut. Avel har jag redan planerat innan hur jag vill göra i framtiden så det är inget krav på något håll.

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Annons:
Proktologi
5/2/14, 10:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Mina fina!

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

tanteva
5/2/14, 12:51 PM
#8

Min Mario var ju ensam ett par månader efter att Luigi dog. Som han led! Som tur är så är ju jag hemma hela dagarna, så han var som en plåsterlapp på mig. Visst var det påfrestande, men vi saknade ju båda brorsan så det gjorde ont. Vi tog hem en liten prinsessa till honom, en omplacering och nu är det mys med henne som gäller. Jag får knappt kela med honom - det är som att han gör det i smyg när inte Sessan ser :) Hoppas du hittar en kompis till din tjej snabbt, de mår så mycket bättre när de har sällskap.

Cats are like potato chips - you can't have only one!

Proktologi
5/2/14, 3:15 PM
#9

Tack tanteva! Ja håller tummarna för att hon får en kompis snart :) är ju hemma om dagarna så hon får nöja sig ett tag till. Fick tag på någon som sålde från Falkenberg men det blir en liten bit att åka. Stockholm Max blir nog enklast för mig. Ska till Kalmar i juni också. Får väl se hur det slutar :)

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Lejonhjarta
5/3/14, 5:59 AM
#10

Du skall inte köpa en Sim-bebis? ;-) Men Lejdets hona kanske?

cerwinvegas
5/3/14, 12:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Hej 

Usch va tråkigt.

Jag har den perfekta kompisen till din katt.

Min Molly 👍 letar efter det rätta hemmet.

kalindas
5/3/14, 12:53 PM
#12

#11
Molly ❤️

/Elisa

Proktologi
5/3/14, 3:20 PM
#13

Jag har ju väntat på att du ska ringa mig cerwin vegas ;) Kerstin! Ja ge mig en simbebis!

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Annons:
Lejdet
5/3/14, 4:29 PM
#14

#11 Molly är såååå söt! fattar inte att hon inte har hittat sitt nya hem än? Hade jag inte ägt sisådär en 23 katter redan så hade jag velat ha Molly!

cerwinvegas
5/3/14, 5:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Sorry NU är det dax att vakna ur denna dvala tror jag ..

är du intresserad av henne så pm.a mej ditt nr. så ringer jag upp . Mvh Ann-Kristin

lynxlo
5/3/14, 9:41 PM
#16

Å Å Å Molly! Hon är verkligen något extra! 😍

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: