Annons:
Etikettavel
Läst 727 ggr
[SE* Qjou´z]
4/13/14, 10:49 AM

SE* Qjou´z Chestnut 1 år 4 april...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och lite planer smider vi allt här hemma och då nästa år för att inte ha för många kullar och överstiga 2 om året och för att…jisses det är mycket jobb med bebisar hemma 😉även Arizona skall få en kull med kattungar och då med min importhane Yoda innan vi lägger oss till vila för en tid i Qjou´z Katteri då mina fertila honor och hanar skall få en välförtjänt vila och även deras matte…kanske, kanske blir det en kull mellan Humlan & Q nästa vårvinter 2015 och sedan får hon leva ett gott liv som kastrat men vi får se 😉

Annons:
[SE* Qjou´z]
4/13/14, 10:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

SE* Qjou´z Chestnut OSH O03 Var ❤️

[SE* Qjou´z]
4/13/14, 11:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och här har vi charmören Yoda…som är bärare av kanel sp vi får se vad det månne bli ❤️

Nebel
4/13/14, 12:54 PM
#3

Grattis i efterskott fina Chestnut 🎈🐟💝

kitte
4/13/14, 1:28 PM
#4

Grattis till fina Chestnut! ❤️Yoda är verkligen en charmör, så himla fin med sina chokladfläckar. Så spännande vad det kommer att bli för små bebbar i framtiden hos er 🙂

[SE* Qjou´z]
4/13/14, 2:26 PM
#5

#,3, 4 Tack Nebel och Kitte 😃 ja det känns olidligt spännande och så jag har letat och väntat på att finna en bra typad långhårsoriental till mina damer och först ut blir Arizona det blir min allra första långhårskull…så lite nervöst känns det allt 😉

Upp till toppen
Annons: