Annons:
Etikettkattprat
Läst 767 ggr
Feline_
4/11/14, 4:39 PM

Undersökning om katter

Hej!
Jag håller på med mitt examensarbete och gör en enkätundersökning. Mitt examensarbete handlar om katter och därför behöver jag din hjälp som kattägare att fylla i enkäten.

Enkäten består av 10 frågor och tar endast någon minut att fylla i.
Jag hoppas därför att så många som möjligt skulle vilja svara på min enkät,

https://docs.google.com/forms/d/147GEzDRX4N-H9C6nwTyUYAKhn5C92uVkweX4Xp7M_rU/viewform

Om du har frågor är du välkommen att kontakta mig på,
pica.examensarbete@gmail.com

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar Jennie

Annons:
AngelsCo
4/11/14, 6:41 PM
#1

Hur behandlas uppgifterna och vad ska de användas till? Examensarbete är inte särskilt uttömmande…

Jag har även chippkastrerade katter hemma. Bör jag räkna dem som kastrerade eller inte?

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Feline_
4/11/14, 7:04 PM
#2

Syftet med enkäten är att kunna samla in data för mitt examensarbete, data skall sammanställas och göra statistiska analyser på. Delar av enkäten kommer därför vara till grund för mitt arbete. Enkäten är anonym och svaren kan inte härledas till respondenten. 

Angående chipkastrerade katter får du nog lov att ange dem som fertila, då de potentiellt kan bli fertila igen.

Nebel
4/11/14, 11:17 PM
#3

Ifyllt ;)

AngelsCo
4/11/14, 11:57 PM
#4

Jag har också fyllt i.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

kitte
4/12/14, 8:12 AM
#5

Jag har också fyllt i.

carinbrack
4/12/14, 10:15 AM
#6

Jag med. Tre gånger.

Annons:
Missannas
4/13/14, 3:36 PM
#7

Jag har fyllt i fem gånger. Inom vilket utbildningsområde skriver du ditt examensarbete?

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Felicula
4/14/14, 10:26 AM
#8

Med kullen har jag 10 stycken och eftersom jag bara kan fylla i en åt gången blir det lite för mycket … gör gärna en där jag kan fylla i alla på en gång så ska jag svara!

Upp till toppen
Annons: