Annons:
Etikettberättelser
Läst 3384 ggr
Attacks
3/8/14, 12:49 PM

Den som venter og venter...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I mange år har jeg drømt om DEN hvitflekkpadden. Ikke en hvilken som helst, det skulle være en orientaler, med grønne øyner og med masse hvitt.

Jeg fant henne for nesten 3 år siden, og har siden drømt og drømt. I fjor ble jeg tilbydt henne, og måtte i tenkeboksen. Det passet ikke egentlig å ta inn en voksen katt der og da. Så jeg takket motvillig nei og kunne fortsatt ikke glemme henne.

Over nyttår så hadde Diva - som bare er gjestepus hos oss slått seg til ro, så da passet det godt å få henne hjem. Men nå var hun vel lovet vekk til noen andre…

Men tenk, det var hun ikke!! <3  Hun har noen vakre barn rundtomkring i verden , en sønn i hvert fall i Sverige også. Og vi har jo en annen sønn her i vårt oppdrett.

På tirsdag landet hun på Norsk jord, etter at min gode venninne og samarbeidspartner tok flyet over til Finland for å hente henne.  Hun gjennomgikk stor helsesjekk hos vetrinær og så kunne jeg ta toget innover til Kristiansand å hente henne.

Paddiser kan være spesielle, noen er noen riktige troll ( sjarmtroll!! ) med bein i nesa. Vi har jo en sånn en her, som tror hun er sjefen i huset. Det er egentlig Milla, men hun lar Ozzie tro at hun er sjefen,fordi Milla liker ro og fred. Dessuten er Ozzie Milla sin bebis.

Så da var vi riktig spente på hvordan den nye pusen ville være. Hun er altså superkosete, så glad i alle. Glad i katter også. Ikke et fres, nei hun vil bare ha puss og gi pusser <3 Så mild og god. Jeg trodde ærlig talt Milla er mildheten nr 1, men nå får dem delt 1.plass her hjemme hos meg.

Vi har vært så heldige å få henne fertil også. For dette er min ultimate drøm, jeg hadde tatt henne kastrert også for å bare nyte skjønnheten dag etter dag.

Vi gleder oss til å bli kjent med henne, og vi gleder oss til der etter hvert vil komme bebiser også. For hun er Milla sin kopi. Elsker alle bebiser - og sånne katter er gull verd - dem betyr alt i et oppdrett.

Jeg føler meg som verdens heldigste - 2 av mine drømmekatter bor hjemme hos meg, og begge er like gode og snille.

Vi velger nok å la henne hete "Misty" på hjemmebane,men hennes egentlige navn er :

FI*Birregin La Coeur Pour Moi, OSH f 02 21

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Attacks
3/8/14, 12:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Et bilde tatt av oppdretter rett før hun reiste til Norge. Masse masse hvitt og hvit haletupp :

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Attacks
3/8/14, 12:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nå er våren like rundt hjørne, og med den solen. Når nye snuppa har falt til ro, så blir der masse bilder. Vi venter 2 kull utover våren, så her får de vordene mødrene masse hjelp.

Når tiden er inne for litt egene bebiser, håper jeg det blir søt musikk mellom Misty og Hidalgo.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

kalindas
3/8/14, 1:40 PM
#3

Grattis till en vacker katt! 😍

/Elisa

amandahurtigh
3/8/14, 5:45 PM
#4

Du vet vad jag tycker Veena, hon är super!!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Nebel
3/8/14, 7:58 PM
#5

Hon är så fin, vad härligt att hon blev din till slut-grattis!

Missannas
3/10/14, 5:21 PM
#6

Grattis Veena till en sådan skönhet, så roligt att hon blev din!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Carlitos
3/10/14, 9:35 PM
#7

Grattis!! Vilken lycka :-)

lynxlo
3/11/14, 1:24 AM
#8

Wow! Vilken tjusig flicka, så roligt att det blev ni till slut! Låter som en underbar katt, och som grädde på moset är hennes profil en dröm! 😍

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
3/12/14, 8:15 PM
#9

❤️ Hun ser så fin ut. Gleder meg til å få se masse mer bilder av henne. Gratulerer så mye med drømmejenta.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: