Annons:
Etikettomplacering
Läst 1495 ggr
knuzze
2014-02-25 21:08

söker omplacering!

Hej, vi är en familj på 3 personer som söker en kompis till i familjen. 
Vi har just nu en skogis på 2år, 2kattungar, en 10årig exotic hona och en Devon Rex. 
Våran devon tycker våra soffproppar är alldeles för tråkiga! 

Vi bor i en 1 plans villa på 169kvM, och har inga småbarn i familjen. Det är nästan alltid någon hemma och djuren kommer alltid i första hand. Vi är väl införstådda i att det inte är någon soffpropp i köper utan att de är aktiva och gärna vill ha någon i sin egna "typ" vilket våran rex hona också vill ha! 

För oss spelar det ingen roll om det är kattunge eller omplacering, men det är viktigt att det är den rätta katten för oss, och den har "det där" i våra ögon. 

Har du någon som skulle passa hemma hos oss eller har frågor får du gärna höra av dig på antingen 072 24 85 855, eller kortisen@live.com
Om jag inte svarar när ni ringer skicka gärna ett sms, då jag ibland har svårt att svara i telefonen!

Annons:
Lejonhjarta
2014-02-25 21:51
#1

Inga omplaceringar men har en kull med orientalbebisar och finns mellan Borås och Göteborg…

AngelsCo
2014-02-25 21:59
#2

Jag söker fodervärd till chippkastrater, om det är av intresse. Kontaktuppgifter och lite om mina katter och min just nu vilande uppfödning finns på www.angelsco.se

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

cerwinvegas
2014-02-25 22:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej Jag har bebisar som är helt underbara. Och jag letar efter just det rätta hemmet till mina älsklingar.. 

Här är charmtrollet Plexus Vi finns I Ludvika Dalarna 

Har du frågor el är intresserad  tveka inte att höra av dej . 

på mob nr 073-9510117 el 0240-405019  cerwinvegas@live.se  

                               Ann-Kristin

Upp till toppen
Annons: