Annons:
Etikettavel
Läst 1425 ggr
Ellenfyrkant
2/23/14, 3:21 PM

Är du uppfödare?

Jag är helt enkelt nyfiken på vilka registrerade uppfödare som finns här på forumet! Berätta gärna vart du finns och vad du föder upp!

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
S*Cupcakes
2/23/14, 3:27 PM
#1

S*Cupcakes
www.cupcakes-cattery.se
Finns utanför Sundsvall, Västernorrland. Föder upp OSH och PEB.

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

GunillaSverkersson
2/23/14, 3:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

GunillaSverkersson  S*Broddans två kattungar just nu en siames och en oriental. Till hösten kanske det kommer Balineser och Petersbald. Jag  bor i Broddbo utanför Sala, ena fodervärden Lisa i Sala Västmanland och den andra Robbine på Ekerö , Stockholms län.

På bilden S*Broddans Ulla (Uluwatu) med sina två kattungar

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

kalindas
2/23/14, 5:49 PM
#3

Finns en länk under Aktuellt just nu där de flesta uppfödare står uppskrivna. 🙂

/Elisa

Lejonhjarta
2/24/14, 1:10 AM
#4

Om oss kan du läsa mer på www.lejonhjarta.n.nu alt som Kalindas skriver i #3. :-)

Har just nu en kull med sia/osh. <3

SweetWishes
2/24/14, 7:58 AM
#5

S* Sweet Wishes

http://sweetwishescattery.wordpress.com/

SVERAK - Stockholm :)

Boggsvea
2/24/14, 9:38 AM
#6

*Se Pepparkornsögas. Föder upp SIA och OSH.Vi bor i Leksand.Titta gärna in på min sida på fb Pepparkornsögas.

SE*Pepparkornsögas Skrattar

Annons:
Millimina
2/24/14, 11:27 AM
#7

S*Milliminas finns i Borlänge och jag föder upp balines, siames, orientaliskt korthår samt långhår. Förhoppningsvis kommer det två kullar snart med OSH var och eller SIA var.

[Pekingc]
2/24/14, 12:04 PM
#8

Föder upp Devon rex men förhoppningsvis blir det OSH bebisar oxå vartefter :)

Finns i Norrköping

www.pekingcat.se

Missannas
2/24/14, 2:00 PM
#9

Vi är många reggade uppfödare här inne, alla skriver inte men de flesta uppfödare av våra raser är medlemmar här 🙂

Använd gärna den fastnålade tråden som kalindas hänvisar till, så samlas all info på samma ställe, då blir det lättare att hitta.

Här är länken 🤓😉

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

AngelsCo
2/25/14, 12:08 AM
#10

S*Angels Co. är från och med nu en vilande uppfödning av sia/osh/sys, men jag är och fortsätter vara en registrerad uppfödare. Vi håller till i norra Stockholm.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Spotless
2/25/14, 10:20 PM
#11

S*Spotless

Finns i SOLNA/Stockholm och föder upp CRX, BAL och OLH. Det händer även att vi får SIA samt OSH i våra kullar och i och med att vi väljer att jobba med vitfläck så kan vi få SYS och SYL också.

www.spotless.se

Upp till toppen
Annons: