Annons:
Etikettkattprat
Läst 742 ggr
[lucii]
2/22/14, 7:06 PM

Inte alltid lätt att vara tant

Igår fick Gloria för sig att gosa med tant Samara och allt gick bra tills Gloria skulle se om Samara hade någon mjölk i tutten. Det var INTE populärt kan man säga.. 😉

"Elak" matte som man är kunde man inte sluta skratta. Jag har nog aldrig sett Samara så förolämpad/chockad förut.
Samara är 7 år och varit kastrerad sen första löp. Så jag tror inte hon riktigt förstod vad som hände där.

Men Samara börjar älska vår lilla bebis mer och mer. De blir mer och mer närgångna och leker "tsunami" om kvällarna!

Annons:
kalindas
2/22/14, 8:54 PM
#1

😃

/Elisa

kitte
2/22/14, 9:05 PM
#2

Härligt!😃

Nebel
2/23/14, 3:09 AM
#3

Vad härligt att de funkar så bra ihop (bortsett från det lilla snutt-missförståndet ;)!

carinbrack
2/23/14, 4:18 PM
#4

Precis så gjorde Dexter med vår kastathanne Kaiser när Dexter kom till oss, men han var lite blyg så först letade han tutte på ryggn. Kaiser blev hemskt förnärmad och vi skrattade så vi höll på att bryta ihop.

Sploutt
2/23/14, 5:30 PM
#5

haha jag läste tant saTmara ;)

Missannas
2/23/14, 8:45 PM
#6

Härligt att det går bra och att de trivs ihop, annars hade Gloria nog inte vågat leta tutte 😃

Mina kastrater här hemma har också blivit utsatta för försök till snuttade  av nykomlingar eller kattungar vi fött upp och det är lika roligt att se reaktionerna varje gång, en av dem tillåter det faktiskt men de andra ser alltid lika förvånade ut.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
[lucii]
2/24/14, 12:20 PM
#7

Gloria sover hos oss i sovrummet då hon har sin mat och tanterna en annan. På morgonen krafsar Samara och vill in till SIN bebis. Så jag antar att hon inte tar så illa vid sig när Gloria gör saker som snutta tutte . 😉

Upp till toppen
Annons: